פתרונות של אריזות מתנה לבעלי עסקים

 פתרונות של אריזות מתנה לבעלי עסקים

הפתגם "הסתכל בקנקן ולא במה שיש בתוכו" נכון להרבה תחומים בחיים שלנו, כמו בחירת בן זוג או מקום עבודה. אבל הוא לא נכון בכל מה שקשור למתנות…. כולנו אוהבים לקבל את המתנות שלנו עטופות באופן מקורי ומרשים, צבעוני ומושקע. זאת הסיבה ששווה להשקיע באריזות לא פחות מאשר במתנה – בין אם זה לחבר, לעובד או ללקוחות שלנו.

עיטוף מקצועי למתנה שניתן בפסח

פסח מתקרב, ואתו הצורך להעניק מתנה נחמדה לעובדים וגם ללקוחות שלכם. אתם יכולים להחליט לתת מתנה ו"לשכוח מזה", ואתם גם יכולים להבין שזו הזדמנות נפלאה למנף את העסק שלכם במחיר לא יקר, על ידי אריזתו בתוך קופסא או שקית ממותגים עם הלוגו שלכם. אתם לא חייבים להיות חנות בגדים או מרכול כדי להזדקק לשקית או אריזה למתנה ממותגת משלכם. גם אם אתם משרד, אך רוצים – ובצדק – להבליט את השם שלכם בכל הזדמנות, הזדרזו להזמין אריזות ממותגות למתנה שתעניקו בפסח לכל הצוות שסובב אתכם. אתם יכולים להחליט על כיתוב אחד לעובדים וכיתוב שונה ללקוחות, העיקר שהלוגו שלכם יככב.

שקיות נייר או ניילון ממותגות

כל בעל עסק פעיל שמוכר מוצרי מדף חייב כמות גדולה מאד של שקיות נייר, שקיות ניילון ועטיפות נייר במקרה של אריזה למתנה. איך השקיות ייראו זו שאלה שכדאי לחשוב עליה. מאחר והמחירים של הדפסת לוגו וטלפון על שקיות ניילון אינם יקרים וזמינים בהחלט לכל בעל עסק, גם עסק קטן ומתחיל, הרי ששווה לעשות חשיבה בנושא. מה יהיה כתוב על השקית? האם זה יהיה סתם לוגו מסחרי או שאולי בכל כמה חודשים נפרסם על השקית מבצע כלשהו? אולי על השקית יפורסם  QR קוד שמעביר לאתר העסק, שם בכל פעם ניתן להחליף את המבצעים, התמונות ועוד?

קופסאות בגדלים וצבעים יפהפיים

אם יש לכם עסק לתכשיטים או שאתם עוסקים במכירת חפצים שאינם גדולים מדיי כמו למשל חנות של חפצי נוי, חנות של עבודות יד או של מוצרי קוסמטיקה – אתם זקוקים לאריזות מתנה יפהפיות עם הלוגו, הטלפון והכתובת שלכם. בין אם זו חנות או דוכן קטן במדרחוב / בקניון, בין אם אתן קוסמטיקאיות שעובדות מהבית או בעלות מכון יופי ענק – קופסא מהודרת עם לוגו מאירה אתכם באור יוקרתי ומהודר. בחרו את סוג הקופסאות שבהן תארזו את המוצרים ללקוחות שלכם בהתאם לצבעי העסק שלכם. אם אתם מנהלים מכון קוסמטיקה שכולו בצבעי לבן וזהב למשל, בחרו באריזות לבנות עם כיתוב בצבע זהב, או להיפך. אם אתם מנהלים חנות תכשיטים שבה שולט צבע ארגמן למשל, הזמינו קופסאות תכשיטים מהודרות בצבע ארגמן עם הלוגו שלכם. אריזות לתכשיטים בנויות אחרת מאריזות אחרות. הן מהודרות יותר, עשויות מחומר מסוים ומעוצבות באופן שמאפשר לפתוח רק מצד אחד כדי להציץ בהם.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

חליוה