פותח עסק? מתרחב? כך תמצא ספקים מסין

פותח עסק? מתרחב? כך תמצא ספקים מסין

מתכנן לפתוח עסק חדש בקרוב או להרחיב את העסק הקיים ואתה מחפש ספקים אמינים ואיכותיים בסין כדי לייבא מהם סחורה? רוצה לפתוח עסק ולמכור בו סחורה מסין? ובכן, בין אם אתה מקים עסק חדש ובין אם החלטת להרחיב את העסק הקיים, עליך לפעול נכון ובצורה מסודרת כדי לאתר ספקים אמינים בסין.

היקפי המסחר בין סין לישראל הולכים וגדלים עם השנים, יבואנים רבים בישראל מייבאים שלל פריטים ומוצרים מספקים סיניים, כך הם מרוויחים מפערי התיווך מאחר והסחורה בסין זולה ובישראל ניתן למכור במחיר גבוה יותר. יחד עם זאת, מציאת ספק סיני איכותי ויעיל הפכה למשימה מורכבת, ואין להסתמך על איתור הספקים רק באינטרנט כיוון שחשוב לבקר במפעלי הייצור, להכיר אישית את הספק וצוותו, לערוך בקרת איכות לפני שליחת הסחורה לישראל או ליעד אחר, וחשוב לבדוק מספר דוגמאות לפני ההזמנה ולקבוע את תנאי ואופן התשלום כדי להימנע מתרמיות ומהפסדים כספיים.

איך לאתר נכון ספקים בסין?

איתור ספקים מסין מחייב הכרות והבנה עם התרבות העסקית במדינה העצומה בגודלה, זהו נושא קריטי להצלחת היבוא שברצונך לבצע, לכן עליך להפקיד על מספר כללים חשובים כגון:

  • כדאי לבקר בסין בתערוכות רלוונטיות עבורך, כך תוכל לפגוש מספר רב של ספקים, להשוות איכויות, להכיר אישית את הספקים השונים ולפתח קשרי מסחר לטווח ארוך.
  • מומלץ לבדוק קטלוגים של ספקים סיניים כדי להחליט מראש מי מתאים עבורך.
  • חשוב לנהל את היבוא רק מספקים אמינים ומחברות ולא עם משווקים אינדיבידואלים.
  • כדאי לבקר באתר של הספק הסיני ולהתרשם מהמפעל, מקטלוגים, מאיכות המוצרים ועוד.
  • לפני הזמנה גדולה יש לייבא מספר פריטים לצורך בדיקות ובקרת איכות.
  • חשוב לבדוק האם יש לספק הסיני קשרי מסחר עם יבואנים אחרים בארץ ובארצות אחרות.

לפני יבוא מוצרים מסין כדאי לבקר במדינה כדי להכיר מקרוב את הספק ואת המפעל שלו. אפשר לבקר בתערוכה גדולה כדי לבדוק במקום מוצרים של ספקים שונים ולהתרשם מאיכות המוצר והתאמתו לתקינה בישראל. כמו כן, יש להיעזר בעמיל מכס כדי לברר האם מותר לייבא את המוצרים לישראל, האם יש מגבלות שונות על יבוא המוצר, מהו המכס על הפריט ועוד.

לתאם נסיעת עסקים לסין לפני יבוא סחורה

עליך לדעת כי רוב הספקים הסיניים מעדיפים לעבוד עם חברות המזמינות מהם סחורה בכמויות גדולות, אך בגלל מגבלות השוק הישראלי לא תוכל לבצע הזמנה גדולה, והספק עלול לעכב את ביצוע ההזמנה שלך אם יבואן אחר מבצע הזמנת רכש גדולה אצלו.

ההמלצה של מומחים ליבוא מסין היא לתאם נסיעת עסקים לסין כדי לבקר במספר מפעלים, להשוות מחירים ואיכותיות ולהכיר אישית את הספקים השונים. עליך לזכור כי התרבות העסקית בסין שונה מישראל, ומעבר למגבלות השפה יש גם הבדלים מבחינת תקנים, אריזה וכדומה.

כדי לבחור ספקים מסין הנחשבים לאמינים ולמקצועיים כדאי לך להיעזר בחברה המתמחה ביבוא מסין ובאיתור ספקים מקומיים. החברה מציעה סל שירותים רחב הכולל בין היתר בקרת איכות לפני אריזה ומשלוח, שילוח יבשתי, ימי ואווירי, עזרה באיתור ספקים, ניהול מו"מ ועוד.

צילום: pixabay

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

חליוה