על החשיבות של ביטוח עסק

על החשיבות של  ביטוח עסק

מה חשוב לכלול במסגרת הביטוח

רבים מבעלי העסקים מוצאים את עצמם במרדף אחר פוליסת העסק המתאימה ביותר. אם שאלתם את עצמכם מה החשיבות של ביטוח העסק שלכם, הרי בכתבה הבאה נדגיש את החשיבות באמצעות מספר פרמטרים.

במסגרת הביטוח של העסק חשוב ביותר לכלול את כל סוגי הרכוש אשר אינם מוגדרים כמקרקעין וגם לדאוג לכלול את הרכוש המוחזק על ידיכם כגון ריהוט, דברי אומנות ,שטיחים או מכונות ייצור. נוסף על כך יש לכלול גם תכולה המצויה באופן זמני מחוץ לעסק כמו אלמנטים המצויים למטרת תצוגה.  נציין כי ביטוח תכולה של עסק מכסה על התכולה המצויה בארץ. אם יש לכם תכולה בחו"ל, הרי יהיה עליכם להרחיב את הביטוח במטרה לכסות על הרכוש המצוי בחו"ל.

מה כדאי לדעת על ביטוח אחריות

בשנים האחרונות ניתן לראות כי התרחשו שינויים בכל הנוגע לביטוח אחריות מקצועית . ניתן לראות כי ככל שעובר הזמן קיים קושי בהגשת תביעות נגד בעלי מקצועות חופשיים כמו למשל רואי חשבון או רופאים. מטרת ביטוח האחריות היא לאפשר לאותם בעלי מקצועות לעסוק במקצועות שלהם באופן חופשי ללא כל חשש מפני תביעה משפטית- ביטוח אחריות מקצועית מכסה ומגן על בעלי העסקים מפני מקרים בהם לאנשים תהיה עילה לתביעה בשל רשלנות או הפרת חובה מקצועית.

בצעו מחקר מקיף על מנת לבחור את הביטוח המתאים ביותר

כיום חברות הביטוח מציעות שלל ביטוחי עסק וההצעות מגוונות יותר מאי פעם. מכאן, קיימת חשיבות רבה לבצע מחקר מקיף אשר יסייע לכם בבחירת ביטוח עסק מתאים לעסק שלכם. ההמלצה היא להתעדכן בביטוחים השונים מעת לעת על מנת לבחור פוליסה אטרקטיבית יותר. מאידך, אם לא תבצעו מחקר מקיף, הרי הפוליסה המתאימה עשויה להיעלם. שימו לב כי ההגדרה של ביטוח עסקי כוללת שורה רחבה של הרחבות וביטוחים שונים ולכן חשוב מאד כי חליפת הביטוחים תיתפר בהתאם למידות של העסק.  עוד נדגיש כי הרכב הכיסויים משתנה בהתאם לגודל הפיזי של העסק והמיקום הגיאוגרפי שלו וכן בהתאם לסחורות המאוחסנות בו ומספר העובדים בעסק.

מכאן, יש חשיבות רבה להיעזר בסוכן ביטוח אשר יגיע לעסק וישקיע מאמצים רבים על מנת ללמוד את העסק תוך בחינת הסיכונים השונים  על מנת להציע לבעלי העסק את הכיסויים המתאימים ביותר עבור העסק.  על מנת לבחון את הפוליסה המתאימה ביותר יש להיוועץ עם סוכן ביטוח מומחה בעל ניסיון רב בתחום.

ההמלצה היא לשוחח עם לקוחות קודמים במטרה לשמוע את חוות הדעת שלהם במטרה לבחור את סוכן הביטוח הטוב ביותר למשימה. שיחה עם לקוחות קודמים תכלול שאילת שאלות רבות ככל הניתן על מנת להרכיב תמונה כוללת  וכן יש לשוחח עימו שיחה אישית ולשאול אודות ניסיונו.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

חליוה