עושים פירסינג או עגיל – מה חשוב לדעת לפני?

עושים פירסינג או עגיל – מה חשוב לדעת לפני?

עבור צעירים וצעירות, כמו גם נשים וגברים מבוגרים יותר עד לגילאי ארבעים ואפילו יותר מכך, פירסינגים ועגילים נחשבים למנהג אופנתי נפוץ ביותר. ברגע שנהיים מודעים לכך מתחילים לראות זאת בכל מקום – לאחוז גבוה מאוד של נשים ישנם לפחות כמה עגילים (וזה נכון הן לילדות ונערות והן לנשים מבוגרות), ואילו פירסינג באף, באוזן ובמגוון מקומות אחרים על הפנים (וגם מחוץ להם…) הוא מזה שנים אחת מדרכי הביטוי העצמי הפופולאריות ביותר בקרב בני הדור הצעיר. בעוד פירסינג באף או בגבה הוא היום נפוץ ומקובל כמו שעגיל פשוט באוזן היה לפני כמה עשורים, חשוב להדגיש כמה נקודות אליהן יש להיות מודעים כאשר מתכוננים לעשות פירסינג.

נקודות אלו רלבנטיות ברובן גם עבור מרבית סוגי העגילים

לרמה המקצועית של המקום בו אתם עושים פירסינג ישנה חשיבות מכרעת – בתור צעירים וצעירות אנו נוטים להקל ראש בכללים, חוקים ונקודות שנשמעות לנו טרחניות, אך חשוב להבין כי כאשר אנו עושים עגיל בטבור או פירסינג באוזן, אנחנו למעשה יוצרים במכוון פצע של ממש בגוף שלנו. על מנת לסייע לפצע הזה להחלים כמה שיותר מהר ובצורה הטובה ביותר, חשוב לעשות את החור בצורה מסוימת ולטפל בו באופן מסוים לאחר מכן. לכן, לרמה המקצועית של המכון בו אתם הולכים לעשות פירסינג או עגיל ישנה חשיבות רבה ומכרעת – בניגוד למה שאולי נראה לחלקנו, ישנם דברים רבים שניתן לעשות בצורות שונות כאשר עושים חור בגוף, וחשוב שמי שעושה לכם את החור הזה יעשה זאת כמו שצריך. לכן וודאו כי מדובר במקום מקצועי עם ניסיון בתחום זה אשר מעסיק אנשי מקצוע מנוסים ומביני עניין.

לא להתפשר על רמת ההיגיינה –

הדרך העיקרית והנראית ביותר לעין בה באה לכדי ביטוי הרמה המקצועית של המקום בו אתם בוחרים לעשות את הפירסינג היא ברמת ההיגיינה של המקום, ומנהגי העבודה של אנשי המקצוע העובדים בו. כשאתם נכנסים בפעם הראשונה למקום בו אתם שוקלים לעשות פירסינג באף או עגיל בטבור, שימו לב היטב לרמת הניקיון וההיגיינה של המקום. בחנו האם איש המקצוע שעושה את הפירסינג או העגיל חובש כפפות סטריליות, האם הוא מוציא מחט סטרילית ישר מהאריזה מיד לפני שהיא נוגעת בגוף הלקוח וכו' – חשוב מאוד לעשות עגיל, פירסינג או קעקוע אך ורק במקום אשר מעניק את מלוא החשיבות הראויה להיגיינה. זוהי, בין היתר, משמעותה של מקצועיות אמיתית בתחום זה.

הוראות לטיפול בגוף לאחר מכן

נקודה חשובה נוספת שחשוב לוודא כשעושים פירסינג או עגיל היא אופן הטיפול במקום לאחר מכן – כאמור, מדובר בפצע של ממש בגוף, אשר צריך להחלים כמו שצריך בימים ובשבועות שלאחר מכן. אחרת, עלולות להתפתח סביב הפצע דלקות ואינפקציות, וחבל – על ידי טיפול נכון ניתן למנוע זאת וליהנות מהחלמה מהירה וקלה. את אופן הטיפול המדויק לאחר שעשיתם את הפירסינג יסביר לכם איש המקצוע שעושה לכם את הפירסינג. חשוב שתשאלו לפרטי פרטים ולא תסתפקו בתשובות מעורפלות.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

חליוה