עורכי דין תעבורה

עורכי דין תעבורה

יש לדעת, כי כל עבירה, נרשמת במחשבים של המשטרה ולכן, נהג שיש לו וותק בעבירות  תנועה, יהיה שונה מנהג אשר אין לו  עבירות והוא בעל וותק של שנים בנהיגה. ישנן דוגמאות רבות מביהמ"ש לתעבורה, אשר בהם התברר לגבי נהגים שהיו בעלי עבירות תעבורה רבות ועל פי העובדות הללו, לא הייתה הקלה בעונשם, כי אם החמרה. יש לציין, כי עורכי דין תעבורה עסוקים בפניות של נהגים בשל עבירות שונות בתחום התעבורה והתנועה בכלל, מדוחות תנועה גבוהים ועד לנהיגה בשכרות, נהיגה במהירות מופרזת, עקיפות לא חוקיות ועוד כהנה וכנה.

גם אין לכם עבירות קודמות בתעבורה- אל תיגשו למשפט ללא עורך דין

אפילו אם אתם בוחרים  בברירת משפט בעקבות דו"ח תנועה שקיבלתם, מומלץ לא להגיע ללא עורכי דין תעבורה, היות וישנם חוקים רבים שאינכם בקיאים בהם בכל הקשור אל דיני תעבורה. בתי המשפט לתעבורה עמוסים לאיפה בתיקים רבים והם אף מחמירים בענישה, כך שלעיתים ענישה זו אינה מוצדקת ורק עו"ד תעבורה, יוכל להכריע את כף המאזניים לטובתכם, כאשר יגרום לביהמ"ש להקל בעונש או להזדכות מאשמה.

רק עורך דין תעבורה, יוכל להמליץ לכם על הליך משפטי מתאים, בהתאם לראיות ולנתונים שתיתנו לו לגבי התיק. ליווי וייצוג של עו"ד, יוכל לסייע המון בהפחתת העונש ואפילו עד לביטול דו"ח. מומלץ לא להמתין עד לרגע האחרון ומיד כאשר אתם מקבלים זימון לביהמ"ש או דו"ח , יש לפנות למשרד עורכי דין המתמחים בדיני תעבורה.

טיעונים שאינם מתקבלים בביהמ"ש לתעבורה

ישנם טיעונים של נהגים אשר הודו ואינם יכולים לחזור בהם מהודאתם. למשל אם הנאשם יטען כי לא זכר על מה הוא מודה, טיעון זה, אינו יכול להתקבל בביהמ"ש ואף יקשה על עוה"ד להמשך ההתנהלות בתיק. גם אם נאשם יטען, כי לא ידע על מה הוא מודה, על פי החוק- חוסר ידיעה אינו פותר מהחוק ולכן להודאה, קיים משקל רב בביהמ"ש. מומלץ לא לבצע שום צעד, מבלי להתייעץ עם עו"ד תעבורה, כך שתוכלו להפחית טעויות או סיכויים להפסד או יישום העונש.

צילום: pixabay

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

חליוה