עוברים לדיור מוגן באזור השרון

עוברים לדיור מוגן באזור השרון

דיור מוגן היה מאז ומעולם פתרון יעיל ואיכותי עבור מבוגרים שיכולים לנהל את חייהם באופן עצמאי. במקום לשבת כל היום לבד בבית, יכולים אנשי הגיל השלישי לנהל את חיי השגרה שלהם תוך שהם זוכים לסיוע והשגחה מצד הצוות הרפואי. במסגרת הגיור המוגן יכולים המבוגרים העצמאיים לנהל את חייהם לפי ראות עיניהם, ואף להשתתף בפעילויות חברתיות מגוונות ולהכיר אנשים חדשים בני גילם.

מדוע דווקא באזור השרון

אזור השרון הוא אחת האזורים המבוקשים ביותר למגורים לצעירים ומבוגרים כאחד. משפחות לא מעטות מחפשות דירות לרכישה והשכרה באזורים כמו נתניה והוד השרון, כדי להעניק לילדיהם חיים איכותיים ויוקרתיים. גם אנשי גיל הזהב מזמינים מקומות מראש בדיור המוגן מכמה סיבות:

  • תחבורה ציבורית נוחה – בדומה לאזור המרכז, בשרון ניתן ליהנות מתחבורה ציבורית טובה המביאה את המבוגרים לכל מקום: קופת חולים, מפגש עם חברים, מסעדה טובה או מרכז קניות.
  • הקרבה אל הים – מי לא אוהב את הים התיכון שבו התברכה הארץ? הטיילות באזור השרון מושכות אליהן מטיילים רבים, ואנשי גיל הזהב במיוחד. אלה אוהבים לקום מוקדם בבוקר כדי לצאת להליכה בריאה ולהתבונן בים הכחול בשעת הזריחה. זוהי גם הזדמנות טובה עבורם לרחוץ במימי הים התיכון וכך להתחיל את הבוקר עם אנרגיות חיוביות.
  • קופצים לביקור – כשסבא וסבתא גרים בדיור מוגן באזור השרון, אין תירוצים – כולם באים לבקר. הדיור המוגן נגיש מבחינת מקומות חניה ותחבורה ציבורית, כך שהילדים והנכדים יכולים לבקר את יקיריהם בכל עת.
  • יש מה לעשות באזור השרון – דיור מוגן הממוקם בשרון כולל אטרקציות מרהיבות ומגוונות: פעילויות ספורטיביות למבוגרים, משחקי שולחן, מועדוני קלפים, ערבי שירה בציבור, פעילויות יצירה, חוגי יוגה, קונצרטים, חדר כושר, ספרייה, ריקודים, טיולים ועוד.

עוזרים בעבודות הבית

לא קל להזדקן לבד. מבוגרים רבים נאלצים להתמודד עם הבדידות המעיקה ומתקשים להתמודד עם עבודות הבית. אחרי הכול, כוחותיהם לא כפי שהיו. בדיור המוגן מקבלים המבוגרים את כל הסיוע האפשרי מבחינת ניקיון הבית, עזרה בבישולים, כביסה ועיצוב הדירה. כמו כן, ברגע שיש בעיות באינסטלציה או באספקת החשמל, מקבלים דיירי הדיור המוגן סיוע מידי.

יש עם מי לדבר

רבים מבין המבוגרים העוברים לדיור המוגן מחפשים חיי חברה פוריים. מעבר לכך, במידת הצורך הם יכולים לקבל סיוע פסיכולוגי מטעם אנשי מקצוע איכותיים. זאת משום שישנם מבוגרים הסובלים ממחלות נפש, טראומות וסיוטים ליליים בעקבות אירועים מורכבים ובלתי פשוטים שהם עברו בחייהם הארוכים. הצוות המקצועי נכון לסייע לכל אדם מבוגר להשתקם ולחיות חיים איכותיים ומלאים יותר.

כך תבחרו את הדיור המוגן הטוב ביותר עבור ההורים שלכם

אנשים רבים מתעניינים בדיור מוגן וזאת במטרה למצוא את המקום הטוב ביותר עבור הוריהם. כאשר אתם מחפשים דיור מוגן ליקיריכם, שימו לב לכמה פרמטרים. ראשית, חשוב לוודא שבדיור המוגן יכולים המבוגרים לקבל סיוע רפואי בכל עת מעבר לטיפול הרפואי שמפעיל המוסד לביטוח הלאומי בהתאם לחוק הסיעוד. שנית, מומלץ לבצע סיור בדור המוגן כדי לבחון אם הוא מתאים ליקיריכם. שלישית, חשוב לבחון את תפריט הארוחות בדיור המוגן כדי לבדוק אם מדובר בארוחות מזינות ובריאות. ולבסוף, כדאי לבדוק את כל הסעיפים של הסכם הדיור המוגן כדי לוודא שאין "הפתעות".

תמונה: שאטרסטוק

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

חליוה