סריקת תמונות – למה זה טוב?

סריקת תמונות – למה זה טוב?

אמרו לכם שאתם חייבים לסרוק את התמונות המודפסות שלכם. אמרו לכם שזה אחד הדברים הטובים ביותר שתעשו בחייכם, ושכדאי לעשות את זה כבר עכשיו. אבל למה? למה זה טוב לסרוק את התמונות הישנות שלכם? מה רע בתמונות המודפסות אם אתם יכולים לצפות בהן בקלות באלבומים בהם הן שמורות? ובכן, סריקת תמונות היא פעולה פשוטה ומהירה, המבוצעת כיום על ידי אנשי מקצוע ובאמצעות מכשור מיוחד, מהיר ואיכותי, והיא מעניקה לכם שני יתרונות חשובים ומרכזיים:

  1. לאחר שתסרקו את התמונות הישנות שלכם, תוכלו להפוך אותן לזמינות לצפייה בקלות ובמהירות במחשב, בטלפון הנייד או על מסך הטלוויזיה – אין צורך באלבומים כבדים ואין צורך שכל אחד יוכל לצפות בתמונה מבלי שאחרים יכולים לצפות בה במקביל. היכולת להציג את התמונות על מסך אלקטרוני, הופכת את העניין לקל יותר ומהנה יותר
  2. סריקת תמונות תאפשר לכם לשמר את התמונות לאורך שנים רבות קדימה, מבלי לחשוש שהאלבומים יושלכו לפח בגלל המקום שהם תופסים, מבלי לחשוש שהתמונות ייקרעו או יתבלו. התמונות שלכם יומרו לקבצים דיגיטליים ויישמרו על זכרון נייד או דיסק, אותם תוכלו לשכפל כאוות נפשכם ולשמור בכמה מקומות על מנת להבטיח את שלומם של זיכרונותיכם לאורך זמן

למה אתם שומרים בכלל תמונות?

כשאתם חושבים על זה לעומק ושואלים את עצמכם מדוע בכלל אתם שומרים תמונות, התשובה היא די ברורה: כדי שתוכלו להיזכר בעתיד באירועים חשובים ומרגשים שקרו לכם בעבר. יחד עם זאת, אם תשאלו את עצמכם מתי בפעם האחרונה פתחתם אלבום תמונות ועברתם על התמונות שבו, כנראה שלא תוכלו לזכור את הפעם הזאת. כאשר התמונות זמינות לצפייה דיגיטלית, קל מאוד להעלות אותן על המסך, קל מאוד לארגן צפייה משפחתית עם כל בני המשפחה בערב הווי מהנה וקל מאוד להגשים את המטרה שלשמן שמרתם את התמונות הללו מלכתחילה.

אפשר ורצוי לשמור את התמונות הישנות

את התמונות הישנות שלכם תוכלו, ואף רצוי, להמשיך לשמור באלבומים שלהם, אך במקביל תוכלו להיות בטוחים שכל מה שלא יקרה לאותן תמונות, החוויות שלכם שמורות לנצח והן אפילו מגובות במספר אמצעי אחסון דיגיטליים שונים. את התמונות האלה גם תוכלו לשתף עם אחרים, לשלוח לבני המשפחה במייל, להעלות תמונות לוואטסאפ או לפייסבוק, ולעשות את הכל בלחיצת כפתור אחת. כשכל זה קורה בתוך ימים ספורים ובעלות סבירה מאוד, אין פה שאלה – רכזו את התמונות שלכם ושלחו לביצוע סריקת תמונות מקצועית בפיקס פיקסל.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

חליוה