סלקום TV – המדריך המלא

סלקום TV – המדריך המלא

שוק הטלוויזיה הישראלי חווה בשנים האחרונות שינויים חדים ומשמעותיים מכל בחינה אפשרית.

היינו רגילים לכבלים הדיגיטליים של הוט או לשירותי הלווין של יס, ושום דבר לא הכין אותנו לשירותי הטלוויזיה החדשים של פרטנר TV וסלקום TV.

השירותים האלו שונים בצורה משמעותית מהשירותים אליהם אתם רגילים מהסיבה הפשוטה שהם משודרים אל מסך הטלוויזיה שלכם על גבי האינטרנט הביתי.

ערכנו מחקר מקיף על שירות סלקום TV, כדי להבין אחת ולתמיד האם מדובר בבשורה החדשה של עולם הטלוויזיה, או שלמעשה מדובר באופציה נוספת שתישאר בשוליים של שוק הטלוויזיה הישראלי.

איך זה עובד?

כמו שאמרנו, השירות של סלקום TV ישודר למסך שלכם על גבי האינטרנט, ואת זה הוא יעשה בעזרת ממיר של שירות סלקום TV אותו תרכשו או תשכירו מחברת סלקום, או בעזרת סטרימר ה – Apple Box, שנחשב להיות הסטרימר הכי טוב בעולם כיום.

את הממיר או הסטרימר תחברו לאינטרנט בעזרת כבל רשת המחובר ישירות לנתב שלכם, או בעזרת חיבור WIFI, ועל ידי חיבור כבל HDMI לטלוויזיה שלכם תוכלו לשדר את תכני השירות לצג הביתי.

בנוסף, תוכלו להשתמש בטלוויזיה חכמה, סמארטפונים, טאבלטים וסטרימרים אחרים בעלי מערכת הפעלה שתומכת בשירותי סלקום TV אליהם תורידו את האפליקציה של סלקום TV וכך תוכלו להנות מכל תכני השירות, בכל זמן ובכל מקום, אך שימו לב שהשירות של סלקום TV מאפשר צפייה בעד 5 מכשירים שונים בכל חשבון.

השלט של סלקום הוא שלט פשוט ונוח, ויש לו אפילו מקלדת בגב השלט שהזכירה לנו את המקלדת של טלפון הבלאקברי, והיא מאפשרת לבצע חיפוש מילולי בצורה נוחה וקלילה יותר מאי פעם.

חשוב לדעת – בשביל להשתמש בשירות של סלקום TV תצטרכו אינטרנט ביתי עם מהירות גלישה מינימלית של MB40 .

אילו תכנים תמצאו בסלקום TV?

בסלקום TV תמצאו המון תוכן, מכל הסוגים ומכל המינים: השירות מציע מגוון רחב של ערוצים ישראלים, ערוצי ספורט, ערוצי לייפסטייל, ערוצי טבע, ערוצי ילדים, ערוצי חדשות וגם ערוצי אוכל וערוצי סדרות כמו ויוה, למשל.

בנוסף, סלקום TV מתגאה בספריית VOD עשירה במיוחד, עם סרטים מעולים, סדרות מעוטרות ומדוברות ואפילו ספרייה המוקדשת במיוחד לתוכניות של HBO המצויינים.

אם פספסתם תוכנית כלשהי – אל דאגה, בסלקום TV תמצאו את שירות 24/7 המאפשר לצפות בתוכניות ששודרו עד שבוע לפני כן בערוצים המשודרים בשירות.

מבחינת מוזיקה – בסלקום TV תמצאו את שירות "ווליום" שמלא בפלייליסטים איכותיים, ואפילו מאפשר לכם לבחור את האמן שלו תרצו להאזין (מי צריך ספוטיפיי בכלל?)

אבל הדבר שאולי מהווה את השדרוג הגדול ביותר, הוא שאם תשתמשו בטלוויזיה חכמה או בסטרימר לשידור שירותי סלקום TV, תוכלו להוריד את האפליקציה של נטפליקס, לפתוח את מנוי הפרימיום היקר ביותר של נטפליקס – ועדיין לשלם פחות משאתם רגילים לשלם על שירותי טלוויזיה, ולקבל גם את שירותי סלקום TV וגם את ספריית התוכן המרשימה של נטפליקס על אותו המסך!

אם אתם שואלים אותנו, סלקום TV בהחלט נותנת פייט רציני בעולם הטלוויזיה, ואין ספק שמדובר באלטרנטיבה נאה לשירותי הטלוויזיה המסורתיים.

תמונה: אתר זורו  

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

חליוה