סוגי מסיכות פילינג לשיער

סוגי מסיכות פילינג לשיער

אם בעבר פילינג היה תהליך טיפולי ששיך רק למכוני הקוסמטיקה המובילים, היום יש לא מעט מוצרים איכותיים לשימוש ביתי שיכולים לחולל פלאים בעור הקרקפת של כל אחת שעברה החלקה. לשם כך צריך לדעת למצוא את מסכות הפילינג הטובות ביותר שיוכלו לעשות את השינוי ולהזין את השיער.

מסכות הפילינג מעוררות את עור הקרקפת, מנקות אותו מכימיקלים שיש עליו ומנקות היטב את כל הנקבבויות, מה שגורם לצמיחת שיער בריאה עור קרקפת נקי ויותר מהכל ללא ריחות מסריחים לאחר הזעה בימי הקיץ החמים בישראל.

מסכות לשיער יבש

מסיכות פילינג אלו מסכות שמטפלות בעיקר בקרקפת, הרי הבעיה בכל שיער בש מתחילה קודם כל בקרקפת ויכולה להיגרם מהמון סיבות, כמו למשל בגלל חוסר טיפול מתאים, שימוש במוצרי שיער באיכות ירודה וגורמים נוספים שיוכלים לגרום לשיער להיות יבש.

מסכות לשיער לאחר החלקה

ביצוע החלקה לשיער הוא פעולה כימית מאוד קיצונית לשיער, למרות שמשווקים את התהליך הזה כבריא ומכיל בתוכו המון ויטמינים, עדיין החומרים בעלי התרכובת הכימית הגבוה גורמים נזק מאוד גדול לשיער.
במקרים כאלו מסכות לשיער על בסיס גוטוקולה הן הפתרון הטוב ביותר להתמודד עם החלקות שיער והחזרת הויטמנים החיוניים לשיער ולעור הקרקפת.

מסכות פילינג לקרקפת שומנית

אם עד היום הכרתן את הדרך לטפל בקרקפת שומנית רק על ידי שימוש בשמפו יבש, ברגע שתתחילו להשתמש במסכות פילינג לשיער לא תרצו לנסות עוד שום מוצר אחר שיטפל לכן בקרקפת השומנית. מסכת הפילינג מסירה ת שכבת השומן בצורה האידאלית ביותר.

מסכות פילינג לשיער – דגשים נוספים

למרות שקיימת נטייה לחשוב כי מסיכות הפילינג לפנים משאריות את השיער עם קשקשים לאחר השימוש בגלל שאריות עור שמתקלפות, יש להכיר ולעשות את השימוש בצורה נכונה.

בשונה מכל מסכת שיער אחרת שבה משתמשים לאחר החפיפה, במסכות הפיליניג השימוש נעשה לפני החפיפה. יש למרוח את משחת הפילינג לשיער, להמתין ולתת לה לעשות את העבודה ולאחר מכן לנקות את כל השאריות באמצעות שמפו עדין ועדיף כזה שלא מכיל מלחים בכמות גבוה, שלא יגרמו לייבוש הקרקפת.

הגנה לשיער

מסכות הפילינג מעניקות לשיער הגנה בצורה הטובה ביותר, הן עוטפות אותו היטב ומרככות אותו, הפילינג גורם לעור הקרקפת להיפתח ועל ידי כך החומרים הפעילים והמזינים נכנסים לתוך סיב השיער ומזינים אותה מהשורש.

הפורמלוה שבאמת עובדת

למרות שהפילינג קיבל קונוטציה של משהו מיושן ומאוד מצחיק, בגלל המשחה שמורחים על הפנים או על הקרקפת, עדיין יש לא מעט שעושות שימוש בחומרים האלו, הסיבה לכך היא כי באמת הפילינג עובד ומביא לתוצרות, לכן, אים שום סיבה שלא להשתמש במוצרים האיכותיים האלו ומעל הכל התוצאות האיכותיות שכל אחת שעושה בהם שימוש זוכה לקבל.

לא גורמת לנשירת שיער

נשים רבות חוששות לעשות שימוש במסיכת פילינג לשיער מכיוון שהן שמעו שמועות שאלו מסכות שגורמות לנשירת שיער.
מסכות הפילינג נועדו לעזור ולחזק את השיער ובדיוק ההפיך מאשר לגרום לנשיר שיער, בדיוק כמו פילינג לפנים שלא מוריד שיער ככה גם מסכות הפילינג לשיער.

לסיכום

אז בפעם הבאה שתרצו לטפל בשיער שלכן, אתן לא צריכות לרוץ למעצב השיער או למספרה יוקרתית וספא מיוחד שעושה גם טיפולי פילינג לשיער, אלא רק למצוא את מסיכת הפילינג הטובה ביותר שתהפוך את השיער לרך, בריא גמיש ובעל ברק והכי חשוב תעניק לך עור קרקפת נעים ובריא למגע מה שיכול לשנות את כל מראה וחוזק השיער שלך בצורה הטובה והיעילה ביותר.

צילום: pixabay

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

חליוה