נבחר מהנדס עיר חדש

נבחר מהנדס עיר חדש

בעקבות פרישתו הצפויה של מהנדס העיר חדרה, בחרה ועדת המכרזים של העירייה מהנדס חדש לתפקיד

 

ועדת המכרזים של עיריית חדרה בחרה את נדב הדר לתפקיד מהנדס העיר, במקומו של אינג' נועם גרייף המסיים את תפקידו.

הדר, כיום מהנדס מועצה מקומית זיכרון יעקב, בעל תואר LL.B במשפטים באוניברסיטת חיפה, ותואר B.Sc בהנדסה אזרחית בטכניון, עם התמחות בתחבורה ובחומרי בנייה.

בעבר עבד גם כמהנדס פרויקטים, וכמנהל תחום הנדסה במשרד מבקר הפנים של רכבת ישראל.

בעל מומחיות בתכנון בר קיימא לצד פיתוח של יישובים, בנייה וקידום תוכניות אב, ניהול והובלת פרויקטי בינוי ותשתיות בהיקף של מאות מיליוני שקלים משלב הייזום, תכנון ועד הוצאת מכרזי ביצוע; ניהול תקציבים, קביעת נהלים ושיטות עבודה, בקיאות בדיני חוזים, הוצאת היתרי בנייה, היתרי אכלוס והרשאות בתחומי הרשות.

המכרז לתפקיד מהנדס העיר שאליו ניגש הדר, כלל תחומי אחריות רבים, ביניהם אחריות על רישוי, פיקוח ומתן אישורי בנייה, אחריות על תכנון, בנייה, שיפות ותחזוקה של מבני ציבור ותשתיות, תרגום מדיניות ארוכת הטווח של ראש הרשות לתוכנית רב שנתית של אגף ההנדסה בכל הקשור לשיפור תשתיות ובגיבוש תוכנית עבודה שנתית; יישום של מדיניות הוועדה המקומית לתכנון ובנייה ורשויות התכנון המחוזית והארצית; ניהול אגף ההנדסה והמחלקות באגף; אחריות על ניהול פרויקטים הנדסיים של בנייה ופיתוח תשתיות, ותחומי אחריות נוספים.

הדר צפוי להתחיל תקופת חפיפה עם מהנדס העיר היוצא נועם גרייף, הצפוי לסיים את תפקידו בעירייה בחודש אפריל לטובת תפקיד סמנכ"ל הנדסה בחברה ציבורית.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

חליוה