מצעי מיטה מהעתיד: הולכים לישון במציאות מדומה

מצעי מיטה מהעתיד: הולכים לישון במציאות מדומה

מה כבר אפשר לחדש במצעים?

אז מסתבר שעם קצת דמיון והרבה תעוזה – אפשר בהחלט.

מעכשיו המצעים שלכם הולכים להיות הרבה, הרבה יותר אינטראקטיביים ממה שחשבתם. קונים מצעים מסדרת גלקסי של ורדינון, מורידים את אפליקציית המציאות הרבודה AR VARDINON, ונהנים מחוויית מצעים אינטראקטיבית, חדשה וייחודית.

מעצבי הבית של ורדינון שברו את הראש חודשים ארוכים, והתוצאה היא קולקציית מצעים ייחודית שכמותה טרם נראתה בישראל. מצעי V Galaxy לילדים (אבל לא רק לילדים) מגיעים עם אפליקציה ייחודית, המאפשרת להם ליהנות ממגוון מסעות בין המצעים.

האפליקציה של ורדינון מאפשרת לכל אחד לצאת ל-3 סוגים של מסעות מרתקים: מערכת השמש, אסטרונאוט בחלל ואפילו חדי קרן קסומים. אפליקציית המציאות הרבודה (Augmented Reality) פשוט "רוכבת" על המצעים המעוצבים, ומאפשרת לילדים ולמבוגרים ליהנות מהפעלות חינוכיות, צבעוניות ומאתגרות. מתכון מצוין לרגיעה כמה דקות לפני השינה.

מה היא בעצם מציאות רבודה?

מציאות רבודה הינה טכנולוגיה ייחודית, בה מונחות שכבות של שיפורים ממוחשבים היוצרות אינטראקציה עם המציאות הממשית. טכנולוגיה זו פועלת באמצעות אפליקציות מיוחדות למכשירים ניידים, כאשר המטרה היא לשלב את העולם הדיגיטלי בזה האמיתי.

הודות להוספת מרכיבים וירטואליים כמו גרפיקה, תמונות דיגיטליות ועוד, חוויית המשתמש בטכנולוגיית המציאות הרבודה – רק הולכת ומתעצמת. טכנולוגיה אחרת, המזכירה במידת מה את המציאות הרבודה, היא המציאות המדומה (VR – Virtual Reality). הדמיון בין שתי הטכנולוגיות, הוא בניסיון לייצר סביבה וחוויית משתמש ייחודיים. ההבדל בין השניים, הוא שטכנולוגיית המציאות המדומה יוצרת מציאות שלמה בפני עצמה – אשר תלויה באמצעים ממוחשבים בלבד.

טכנולוגיית המציאות הרבודה, טומנת בחובה מגוון עצום של יישומים עתידיים. ובינתיים, אתם כבר יכולים להתחיל וליהנות מסדרת מצעי העתיד של רשת ורדינון.

לא רק לילדים

מצעי גלקסי אומנם נוצרו מתוך מחשבה תחילה על ילדים ובני נוער, אבל זה לא אומר שלמבוגרים אסור לקנות אותם. בינינו, מתי בפעם האחרונה חשבתם על המצעים שלכם בדרך כה משעשעת ומקורית?

מצעי גלקסי האיכותיים הם בעצם חלום שמתעורר לחיים. המצעים עשויים 100 אחוז כותנה ומגיעים בפורמט של סט, בגדלים שונים לבחירה. הסטים מתאימים למיטת יחיד או למיטה וחצי, ומאפשרים מגוון הפעלות ומשחקים לקטנים וגם לגדולים.

כל סט מצעי גלקסי מגיע עם 6 חודשי אחריות. ניתן לרכוש את המצעים באתר ורדינון או בכל אחד מעשרות סניפי הרשת ברחבי הארץ.

ושיהיו לכם חלומות נעימים.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

חליוה