מעצבים לכם את המוצר

מעצבים לכם את המוצר

המוצרים הרבים שבהם אנו משתמשים היום הם תוצר של מפתחים מיומנים שחשבו איך להקל עלינו את החיים ולהפוך את העולם למקום טוב יותר. אבל האם חשבתם פעם מדוע המוצרים שבהם אנו משתמשים בחיי היום יום נראים כך ולא אחרת? ובכן, מעצבים תעשייתיים הם האנשים העומדים מאחורי שורה ארוכה של עיצובים, והם אלה שקובעים בסופו של דבר, לאחר עבודה רבה ומושקעת, אך ייראו המוצרים שלנו.

מדוע כדאי לעבוד עם מעצב תעשייתי?

חברות רבות במגוון רחב של תחומים אינן טועות כאשר הן בוחרות לעבור עם מעצבים תעשייתיים. כאשר המוצר עובר עיצוב תעשייתי, הוא מותאם למשתמשים מכמה בחינות:

  • המראה החיצוני – המראה האסטטי של המוצר חשוב ביותר לצורכי מכירות. כאשר המוצר יוצא אל השוק, הוא מתחרה מול חברות אחרות, ולכן עליו להיראות טוב על מנת למשוך את תשומת לבם של הלקוחות.
  • נוחות השימוש – כל מוצר אינו יכול להיות מוצר מוגמר אם הוא אינו נוח לשימושם של הלקוחות. על כן, מעצבים תעשייתיים בוחנים את המוצר מכל כיוון, כדי להנגיש אותו עד כמה שניתן ללקוחות.
  • מותאם לקהל היעד – אין די בהתאמת המוצר לשימושם של הלקוחות, אלא יש צורך להנגיש את המוצר הספציפי לקהל היעד. מוצר מסוים שיכול להתאים לאוכלוסיה המבוגרת, אינו יתאים לילדים ולהיפך. המעצב התעשייתי דואג לכך שהמוצר יתאים למי שמחפש אותו באמת.
  • עמידות – מוצר המעוצב באופן המיטבי עמיד לתקופה ארוכה, בייחוד אם הוא ידידותי למשתמש.

מי צריך מעצב תעשייתי?

העיצוב התעשייתי מתאים לכל תחום שאפשר לחשוב עליו. אחת הדוגמאות הבולטות היא המוצרים הביתיים שאנחנו משתמשים בהם בחיי היום יום – מתקן סודה לשתייה, מתקן לייבוש כלים או מזוודה לטיולים ארוכים ומהנים. דוגמה נוספת היא ציוד רפואי כמו מכשיר נייד להקלה על כאבים. אלה יכולים להיות גם מחסני גינה, מקלחות כלבים ואפילו צעצועים לילדים. כל תחום דורש את התערבותו של מעצב מקצועי, על מנת למקסם את התועלת שהוא מביא למשתמש.

חזקים בטכנולוגיה

המוצרים הטכנולוגיים השונים מתפחתים במהירות רבה, ויש צורך בעזרתם של מעצבים טובים על מנת שיוכלו לעבוד על עיצוב מוצר טכנולוגי שאפשר להביא לשוק במהירות. כשאתם מפתחים מוצר כזה, אתם רוצים להיות סמוכים ובטוחים שהחברה שאתם עובדים איתה היא מקצועית מאל"ף ועד תי"ו. כזו היא חברת מוביוס דיזיין סטודיו לעיצוב תעשייתי, הפועלת במשך שנים בעולם העיצוב התעשייתי, ומסייעת לחברות מתחומים רבים, ובכללם לחברות הטכנולוגיות, להגשים את החזון שלהן ולהעניק צורה ומראה למוצרים.

צילום: pixabay

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

חליוה