מכרזי הגברה וריהוט להיכל הספורט

מכרזי הגברה וריהוט להיכל הספורט

הקמת היכל הספורט הרב-תכליתי מתקדמת בקצב מהיר, וכבר בקרוב יותקנו בו כיסאות ומערכות תקשוב והגברה. הקמת היכל הספורט הרב-תכליתי מתקדמת בקצב מהיר ביותר, ובהתאם לכך כבר פורסמו מכרזי הצטיידות, מערכות תקשוב וריהוט להיכל.

מדובר באולם ספורט רב-תכליתי חד קומתי בגובה של 16 מ"ר, המיועד למשחקי כדורסל, כדוריד וכדורעף. בנוסף מתוכנן האולם גם למופעים גדולים. באירועי ספורט, תחרויות ואליפויות יהיה האולם מסוגל להכיל כ-2,000 צופים, באירועי תרבות יהיה מסוגל להכיל כ-3,000 צופים.

ההיכל מושקע מאד בסטנדרטים בינלאומיים. בנוסף לאולם התחרותי הוא יכלול חדר כושר, סאונה, ג'קוזי, חדרי הלבשה, חדרי שיפוט, חדר תקשורת ומזנונים. הפרויקט המורכב משתרע על שטח של שבעה דונמים בהיקף של 4500 מ"ר, כולל פיתוח וחנייה, עם נגישות מלאה לאוכלוסייה עם מוגבלות. את העבודות מנהלת החברה הכלכלית חדרה עבור העירייה.

אדריכל הפרויקט הוא יוסי בן-נעים אשר לו ניסיון רב בתכנון מתקני ספורט, בין היתר אצטדיון טדי בירושלים, היכל ספורט חולון, אצטדיון פתח-תקווה ועוד.

לאחרונה פרסמה החברה הכלכלית מכרזי הצטיידות, האחד לאספקה והתקנה של מערכות תקשוב וביטחון בהיכל, והשני לאספקת והתקנת כיסאות ויציעים מתקפלים.

מכרז התקשוב כולל דרישות טכניות ומפרטים טכניים לציוד של מערכת כריזה תפעולית והגברה, כרטוס, מערכות ביטחון (כולל בקרת מעברים), שידורי טלוויזיה, מסכי צפייה מרכזיים, תקשורת נתונים וטלפוניה, מערכת ניהול משחק ומולטימדיה.

המכרז לאספקת והתקנת כיסאות ויציעים כולל מפרט לאספקה, תכנון, ביצוע והתקנה של כסאות על גבי מדרגות יציע קבועות ועבור יציעים טלסקופיים, שיעמדו בדרישות חוזק ויציבות

בהתאמה לתקנים בינלאומיים, התאמה לדרישות תקנות התכנון והבנייה , וכן אישור של מכון התקנים הישראלי ואישור כיבוי אש.

מדובר במכרזים מפורטים, המזמינים קבלנים להגיש הצעות מחיר. במכרזים במלואם ניתן לעיין, בין היתר, באתר האינטרנט של החברה הכלכלית חדרה.

 

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

חליוה