מכונות קפה יד שנייה – אפשרות ששווה לשקול

מכונות קפה יד שנייה – אפשרות ששווה לשקול

שדרוג מערך הכנת הקפה בבית הוא תהליך שהתרחש באינספור בתים ישראלים בשנים האחרונות, עם המעבר הגורף למכונות קפה ביתיות. ישראלים רבים נהנו להחליף את נס הקפה שהם רגילים היו לשתות בקפה אספרסו איכותי וטרי, הכל בנוחות המטבח הביתי. בעוד רבים נמנעו עד כה ממהלך זה מכיוון שנרתעו מההוצאה הכספית (אשר אינה בהכרח תמיד גבוהה במיוחד..) הנלווית לרכישת מכונת קפה חדשה, קיימת אפשרות נוספת ששווה בהחלט לשקול – קניית מכונות קפה יד שנייה

מכונות קפה ביתיות יד שנייה – למה לא בעצם?

כשמתחילים לבחון מקרוב את האפשרות של רכישת מכונת קפה ביתית יד שנייה ומגלים, למשל, כי קיים מגוון רחב יחסית של מכונות יד שניה ממגוון דגמים שונים, כמעט חדשות ובמצב מצוין (חלקן אף מגיעות עדיין עם האחריות המקורית…), מתחילים להבין כי אין כל סיבה שלא לבחון אפשרות זו לעומק ואולי להתחדש במכונת קפה כמעט חדשה לחלוטין, אך במחיר נמוך משמעותית ממכונה זהה אשר זה עדיין יושבת על המדף בחנות.

ואכן, שוק מכונות הקפה יד שנייה בארץ הוא גדול ועשיר מספיק על מנת שרבים מאיתנו יוכלו למצוא בו בדיוק את מה שאנחנו מחפשים. ספציפית אם מחפשים אחר מכונות שכאלו באתרים של חברות המוכרות מכונות קפה חדשות מסוגים שונים, אשר מכילים גם קטגוריה של מכונות קפה משומשות, גבוהים הסיכויים למצוא משהו שיתאים לנו. באתרים הרלבנטיים (דוגמת זה של ורו קפה) תוכלו למצוא מספר מכונות קפה יד שניה שונות המוצעות למכירה, כולן במצב מצוין ובמחיר אטרקטיבי ביותר.

לכן, נשאלת השאלה – למה לא בעצם? אם איננו יכולים או מעוניינים לשלם על מכונת קפה ביתית חדשה, למה לא להתפנק במכונה משומשת אמנם, אך כמעט חדשה, במצב מצוין ובמחיר זול בעשרות אחוזים מזה של מכונה חדשה מאותו דגם?…

קניית מכונת קפה יד שנייה – מה חשוב לבדוק?

במידה ואתם מוכנים לשקול ברצינות את הרעיון של קניית מכונת קפה יד שנייה, מהם הדברים שחשוב לבדוק ולשים אליהם לב לפני הרכישה?

ובכן, בתור התחלה כדאי לבחון את מצב המכונה, ולוודא כי מבטיחים לכם שהיא עובדת כמו שצריך ובלי בעיות. במקרים רבים תוכלו למצוא מכונה אשר עדיין נמצאת תחת אחריות, ומשמעות הדבר היא כי אותה מכונה גם אינה "מבוגרת" במיוחד. יש לשים לב מה כוללת האחריות ומה לא, מכיוון שלרוב אחריות עבור מכונת קפה ביתית אינה כוללת כיסוי עבור מקרים מסוימים, דוגמת שבר במכונה.

בנוסף, כדאי לבחון את המחיר המבוקש עבור המכונה, ולהשוות אותו למחיר של אותה מכונה בדיוק, כאשר נמכרת חדשה מהחנות/אריזה. זאת על מנת לוודא כי אתם אכן נהנים מהנחה משמעותית, ולא מהפחתה קטנה וזניחה במחיר.

מכונות יד שנייה רבות גם מוצעות למכירה לאחר שעברו תיקון או שיפוץ קל (דוגמת החלפת סכינים במטחנה או חלקים שונים במכונה עצמה). במקרה זה חשוב לוודא בדיוק מה תוקן ומה הוחלף, וגם לשאול בנוגע לאחריות בעבור התיקון. במקרים רבים, מכונות משופצות/מתוקנות יכולות להיות אטרקטיביות ביותר מבחינת מה שאתם מקבלים אל מול המחיר הנדרש.

להזמנה אונליין של מכונות קפה, מטחנות קפה, מקציף חלב ומוצרים נוספים בתחום הקפה גלשו לאתר ורו קפה.

צילום: פוטוליה

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

חליוה