מחיר גרם זהב בישראל – למה זה חשוב ואיך מחשבים?

מחיר גרם זהב בישראל – למה זה חשוב ואיך מחשבים?

מתי כדאי לדעת מהו מחיר גרם זהב בישראל ואיך מחשבים אותו? את כל התשובות לכל השאלות תוכלו לקרוא בהמשך מאמר זה!

מתי כדאי לדעת?

מחירו של הזהב נחוץ בעיקר כשאנו מעוניינים למכור את הזהב שברשותנו. זהב זה יכול להיות בצורות שונות, החל מתכשיטים, דרך מטילים ומטבעות ועד לשיניים. את הזהב ניתן למכור לחנויות תכשיטים, אבל במקרים אלו התמורה נמוכה יחסית. אפשרות מכירה נוספת היא מכירה לקוני זהב ואז התמורה גבוהה יותר וניתנת במקום ובמזומן. בשני המקרים, חשוב לדעת מהו מחיר הזהב ומהו משקל הזהב שאתם מוכרים כדי לדעת, פחות או יותר, מהו השווי שלו.

מחיר גרם זהב בישראל

היות שהזהב נסחר בבורסה וערך מניותיו משתנה כמו כל מניה אחרת, כדי לדעת מהו מחיר גרם זהב בישראל יש לבדוק מהו ערך המניה שלו ולקחת בחשבון, שביום מסחר בורסאי אחר, ערכו יכול להשתנות. כמו כן, קיימים הבדלים במחירי הזהב לפי מידת הטוהר. לדוגמה, ערכו של גרם זהב 9 קראט יהיה נמוך מזה של גרם 24 קראט.

פרמטרים להערכת שווי הזהב

כדי להעריך את שווי הזהב שברשותכם לקראת מכירה שלו, עליכם לבדוק את הפרמטרים הבאים: תחילה עליכם לבדוק מהי מידת הטוהר שלו ומהו משקלו. במידה ומדובר על פריטים שונים במידות טוהר שונות, יש לשקול אותם בקבוצות לפי מידת הטוהר שלהם, הנמדדת ביחידות של קראט. לאחר בדיקת הטוהר והמשקל של הזהב, יש לבדוק את הערך הבורסאי העדכני של מניית הזהב.

אופן החישוב

לאחר שכל הפרמטרים ידועים לכם, יש להכפיל אותם. התוצאה המתקבלת היא הערך של הזהב שלכם. כדי לבצע את תהליך החישוב בקלות ובמהירות, מומלץ לעשות אותו באמצעות מחשבון זהב אונליין. כל שעליכם לעשות כדי להשתמש במחשבון זהב הוא לציין את טוהר הזהב ומשקלו והמחשבון יחשב עבורכם את השווי, כולל הערך הבורסאי העדכני.

חשוב לדעת!

היות שכאמור, מחיר גרם זהב בישראל מושפע גם מערך המנייה של הזהב בבורסה וערך זה יכול להשתנות בכל יום מסחר של הבורסה, חשוב לבצע את החישוב באותו יום מסחר ובהתאם לערך המנייה העדכני. זאת, על מנת שתוכלו לקבל את הערך העדכני של הזהב שלכם ולהימנע מהפתעות מיותרות ולא נעימות.

כיצד מתבצעת המכירה?

אם בחרתם למכור את הזהב שלכם לקונה זהב כדי לקבל תמורתו מזומן, כל שעליכם לעשות הוא לבחור את הקונה הרצוי לכם והאמין בעיניכם ולהגיע לפגישה אתו. במהלך הפגישה תתבצע הערכה של שווי הזהב שלכם לפי הפרמטרים שפורטו לעיל ותקבלו הצעת מחיר עבורו. לאחר הסכמה על הסכום, תעבירו את הזהב לידי הקונה ותקבלו תמורתו כסף מזומן לפי מה שהוסכם ביניכם ומסמכים לאישור ותיעוד פרטי המכירה.

אצלנו במרכז ליהלומים בבורסה ברמת גן אנו נותנים שירות של קניית זהב, יהלומים וכלי כסף.

כמו כן אנו מבצעים גם שירות של משכון זהב, יהלומים וכלי כסף כהלוואה.

ניתן ליצור קשר ב 077-441-7808 או באתרנו https://Diamond-Center.co.il

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

חליוה