מחולל חמצן – בכל זמן ובכל מקום

מחולל חמצן – בכל זמן ובכל מקום

מחולל חמצן הוא אחד החידושים הטכנולוגיים בעולם הציוד הרפואי, כאשר מחולל מהפכה באיכות חייהם של המטופלים. עבור אלו שסובלים ממחלות ריאות, מחולל החמצן הוא אביזר המשפר משמעותית את איכות החיים. אז איך עובד מחולל חמצן, למי הוא מיועד ומה היתרונות שלו?

למי מחולל החמצן מיועד

מחולל החמצן משמש מטופלים הסובלים מריכוז נמוך של חמצן בדם, או מסוגים שונים של מחלות ריאות. מחולל החמצן מהווה אלטרנטיבה לבלוני חמצן שצריך לחדש אחת לזמן מה, ולדאוג לרכוש שוב ושוב. בטווח הארוך, מחולל חמצן הוא השקעה שמחזירה את עצמה, ויכול ליצור חמצן בכל זמן ובכל מקום. במידה ואתם זקוקים למחולל חמצן, בקרו תחילה אצל הרופא המטפל, שידע לקבוע את הסוג המתאים, את המינון הדרוש, ואת אופן השימוש.

איך זה עובד?

מחולל החמצן מהווה תחליף נוח למטופלים החולים במחלות ריאות, ומספק פיתרון מהימן שניתן לסמוך עליו בעיניים עצומות. מחולל החמצן "שואף" תחילה את האוויר בחדר, ובאמצעות טכנולוגיה מתקדמת מסיר את החנקן. מחולל החמצן עושה שימוש במדחס על מנת "לקחת" את האוויר וליצור גז המועשר בחמצן ונטול חנקן. מחולל החמצן פולט את החמצן המועשר לאוויר על פי המינון המומלץ על ידי רופא. קיימים מחוללי חמצן נייחים המיועדים לשימוש ביתי, לצד מחוללי חמצן ניידים המיועדים לשימוש מחוץ לבית. ההבדלים המרכזים בין השניים הם הגודל – מחולל חמצן נייח מיועד להנחה בפינת החדר, לעומת מחולל חמצן נייד שהולך עם המטופלים לכל מקום. מעבר לגודל, השניים משתנים זה מזה בקיבולת החמצן, וכמובן משך הזמן שיוכלו לעבוד עד ההטענה הבאה.

העתיד כבר כאן

בין אם מדובר במחולל חמצן נייד או נייח, מדובר במכשיר פשוט לתפעול. בזכות הטכנולוגיה של היום ניתן להנות ממכשיר אפקטיבי ואמין, שהוא גם נוח לשימוש, אינו מרעיש, ופשוט לתחזוקה שוטפת. על מנת לסבר את האוזן, אורך חייו של מחולל החמצן הנייד הוא כ-10 שעות, לאחר מכן תצטרכו להטעין את הסוללה.

סוגי מחוללים

חנויות ציוד רפואי רבות מציעות מגוון רחב של סוגים של מחוללי החמצן, המשתנים זה מזה במשקל, באיכות, בתפוקה, ובגודל. טווח המשקלים הקיים בשוק נע בטווח של 800 גרם למחוללי החמצן הניידים, ועד ל-8 קילו למחוללי החמצן הנייחים. את מחוללי החמצן הנייחים ניתן לנייד מחדר לחדר בקלות, ובכך להבטיח שלא משנה היכן המטופל נמצא, האוויר יהיה מועשר בחמצן.

אפשר לנשום לרווחה

בנוסף לשינוי הפיזי, מחוללי החמצן מסייעים לשינוי תפיסתי אצל המטופלים ומחזירים להם את תחושת החופש והעצמאות. אם בעבר הסובלים ממחלות ריאות היו נאלצים להסתובב עם בלוני חמצן מסורבלים, היום ניתן להיעזר במחוללי חמצן ניידים וקומפקטיים, שאינם מגבילים את התנועה. עבור מי שחולה במחלת ריאות, הדבר יכול להשפיע משמעותית על מצב הרוח, מה שיכול לתת גם אפקט פסיכולוגי על המצב הפיזי.

חווית שירות נעימה

כאשר אתם רוכשים מחולל חמצן, וודאו שאתם זכאים לשירותי מעבדת תיקונים, ולמחולל חמצן חלופי במידה ויש תקלה. בדקו שמחולל החמצן מגיע עם אחריות, עם ליווי מקצועי, ביקורי בית ומענה זמין, כדי שתוכלו להיות בראש שקט.

צילום: http://depositphotos.com/

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

חליוה