מה זה מאוורר תעשייתי?

אופיר אריה

אופיר אריה

מאוורר תעשייתי הוא מאוורר תקרה גדול והוא מושלם למפעלים ולמחסנים, אבל יש תפיסות שגויות רבות שנובעות מהבנה שגויה של המונח. לעתים קרובות, מאווררים אלו מבולבלים עם סגנונות של מאווררי תקרה מסחריים.

מאוורר תעשייתי משמש לפעילויות שונות בתהליך הייצור, ומאמר זה מסביר את היתרונות של מאוורר תקרה תעשייתי גדול והאופן שבו הוא נבדל מסוגים אחרים של מאווררים.

ההיבטים של מאוורר תקרה תעשייתי

בעוד שמאווררי תקרה רגילים מיוצרים ברוב המקרים מעץ או פלסטיק דק, ובנויים מחומרים כמו פלדה ואלומיניום למטרות מגורים, מאוורר תקרה תעשייתי הוא גדול יותר ומותקן למטרות של סילוק פסולת ושאריות אבק מהאוויר, החלפת אוויר מעופש בזרימת אוויר נקייה, וסילוק החום מהסביבה כך שהעובדים יכולים לעבוד בתנאים נוחים.

בפעילויות תעשייתיות מסוימות, האוויר מזוהם באבק או מזהמים אחרים שמיוצרים בתהליך הייצור, ויש להפחית אותם באופן דרסטי או לבטל אותם על מנת להבטיח את עבודתם של הפועלים במפעל. מטרה זו מושגת על ידי מאווררים תעשייתיים שמזרימים אוויר צח לסביבה.

יתרונות מאוורר תעשייתי

מאוורר תקרה תעשייתי מורכב ממנוע חזק שמיועד למחזור האוויר החם והחלפתו באוויר קריר יותר לשם הורדת הטמפרטורה הכוללת של החלל, מה שאומר שזוהי שיטה נהדרת לחסוך בעלויות האנרגיה של מחסנים ואזורי עבודה גדולים אחרים. ככל שהמאוורר גדול יותר, כך אתם יכולים לצפות לקבל זרימת אוויר טובה יותר.

סוגיה נוספת היא שבתהליכים מסוימים נוצרת כמות חום עצומה, שיש לדחוף אותה החוצה כדי לאפשר לאנשים לעבוד בתנאי סביבה נוחים. אחרת, החום עלול להוביל לבעיות בריאות ולעיתים גם לגרום נזק גופני.

ההבדלים בין מאוורר תקרה תעשייתי למאוורר תקרה מסחרי

בעוד ששני הסוגים משמשים לצינון חללים גדולים, יש כמה הבדלים משמעותיים בין מאוורר תקרה תעשייתי למסחרי. מאווררי תקרה תעשייתיים נוטים להיות מעט חזקים יותר ממאווררי תקרה מסחריים. הסיבה לכך היא שהם מיועדים לשימוש מקומות עבודה כמו:

  • מחסנים
  • מפעלים
  • מוסכים
  • ובתי מלאכה.

ברוב המקרים, הם מיועדים לתפקד כמקור הקירור העיקרי של האזור. מאווררי תקרה מסחריים, לעומת זאת, מיועדים לעבוד בשילוב עם יחידות מיזוג אוויר מסורתיות כמקור נוסף לזרימת אוויר, מה שמאפשר להם להשתמש במנוע פחות חזק שמפיק מעט צליל.

בשורה התחתונה, מאוורר תעשייתי הוא מרכיב חיוני בציוד המפעל

למאווררים תעשייתיים יש יישומים ושימושים שונים שמבוססים על התעשייה בה הם משמשים. השימוש המדויק וסוג הענף בו הם פרוסים קובעים את הגודל והסוג של מאוורר תעשייתי שדרוש לתהליך התעשייתי במפעל.

בעוד שחלק מהמאווררים זמינים מהמדף, הרוב המכריע שלהם מיוצר בהתאמה אישית למפרט העיצוב. ללא קשר לגודל וסוג המאוורר התעשייתי, חשוב להבין שזהו מרכיב קריטי בציוד המפעל.

מאוורר תקרה תעשייתי הוא מכשיר יעיל לקירור מפעלים ומחסנים, ונחשב לשיטת הקירור המקורה האמינה העיקרית שלהם. אם נמאס לכם מימים ארוכים מלאי זיעה וחום, מאוורר זה יכול להיות הפתרון המושלם לסביבת העבודה שלכם!

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

חליוה