מה ההשפעות של היכרויות בני זוג בתקופת הקורונה?

מה ההשפעות של היכרויות בני זוג בתקופת הקורונה?

אחת ההשפעות הכי בולטות של וירוס הקורונה באה לידי ביטוי בדרך שבה נאלצים להיות מבודדים, או לפחות לשמור על רמות הולמות של התרחקות חברתית. הדבר הסב נזק רב לזירת ההיכרויות, כאשר רווקים או רווקות לא הצליחו להסתובב במועדונים או בארים אהובים שהיו סגורים לציבור לתקופות ממושכות. אבל היכרויות דרך רשת האינטרנט גדלו בתקופה זו בפופולריות עוד הרבה לפני המצב הנוכחי, ועתה כמות עצומה של בני אדם החליטו ליצור קשרים עם בני זוג פוטנציאליים על ידי פלטפורמות היכרויות מקוונות. להיכרויות וירטואליות עשויים להיות היבטים חיוביים, כמו למשל – נוחות, תקשורת של שבעה ימים בשבוע, במשך כל היום, אבל יש להן אף צד שלילי – בני אדם באים במגע אך ורק בבסיס, על ידי מסכים ולא באופן אישי.

הכרויות בתקופת הקורונה מקוונות עשויות להוות גם חיסרון –

הכרויות בתקופת הקורונה עשויות להוות גם חיסרון, שמתבטא בכך שבני אדם עשויים להיות הרבה יותר חסרי סבלנות. זאת בשל כך שהם יכולים לצפות לתוצאות מידיות של היכרות הקאפ אוף טי שלהם, ואף להיות מתוסכלים במידה והאדם באתרי ההיכרויות הללו לא מגלה יותר מדי קרבה אליהם. עליכם לדעת כי העולם המקוון לא שונה מהעולם האמתי בכך שמשתמשי האתר מגיעים בכל הצורות והגדלים, כאשר חלקם זהירים יותר באופן טבעי מאחרים. מומלץ שתיקחו צעד אחורה ותנסו להתקרב לשידוכים מקוונים באווירה נינוחה יותר.

מה פשרן של אהבה וזוגיות?

במידה והנכם נשואים זמן רב או נמצאים בקשר זוגי מחייב וארוך, בוודאי הנכם מודעים לעובדה כי אהבה וזוגיות אינה מהווה רק חזית של שושנים. טבען של מערכות יחסים הוא להשתנות עם השנים. להיות מאוהבים ממש נמשך לרוב לא יותר מחצי שנה עד שנה, ואז החיים האמתיים נכנסים לקשר הזוגי. ככל שתיטיבו להכיר את בני הזוג שלכם, באופן הזה גדל הסיכוי שתמצאו בהם אלמנטים שאין תאהבו בהם יותר מדי. יודעי דבר טוענים כי זוגות צריכים לקיים סקס מינימום שלוש פעמים מדי שבוע. מדובר בפעולה שאינה אפשרית ליישום במרוץ החיים הזה – כיצד באפשרותכם למצוא את הזמן לזה, במידה ואתם מועסקים בעבודה לחוצה, או שיש לכם ילדים וכל שאר המטלות לעשות בחיי היומיום? מה שיותר נכון לומר – בריאות מערכת היחסים שלכם נמדדת במספר הפעמים שאתם אינטימיים האחד עם השניה. מקור האינטימיות האמתית בין בני זוג טמונה בהבנה עמוקה, כבוד אחד לשניה, תמיכה, התעניינות אמתית אחד בשניה, וכיוצא בזה.

מה מהותו של דייט הערב?

המהות של דייט הערב הינה כאשר שני בני אדם שמתכנסים לפעילות כאשר האפשרות לרומנטיקה ביניהם קיימת במלוא הדרה. הכבוד ההדדי, הרצון להעמיק את ההיכרות או אפילו לעשות סקס, יכולים להימשך או לאו כאשר בני זוג נכנסים למערכת יחסים רומנטית.

צילום: FREEPIK

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

חליוה