מה אתן באמת צריכות לדעת על ניתוחי חזה? 

מה אתן באמת צריכות לדעת על ניתוחי חזה? 

לא מעט נשים מודות שהן לא אוהבות את החזה שלהן והרבה נשים מרגישות רגשי נחיתות בשל כך. הן מתמודדות לפעמים עם הערות לא נעימות ברחוב, בין אם זה בגלל שהחזה שלהן גדול מידי ובין אם זה בגלל שהחזה שלהן קטן מידי. בנוסף לכך, הרבה נשים אחרי לידה מדווחות שהחזה שלהן הפך להיות נפול וזו תחושה נוראית. לכן ברור מדוע גם אתן, כמו הרבה אנשים אחרות, חושבות על האפשרות של ניתוחי חזה, כי מה פתאום שתשלימו עם המציאות כפי שהיא? ניתוחים שונים בחזה יכולים להשפיע בצורה טובה מאוד על איכות החיים של כל אישה ולכן, אם הניתוחים הללו קיימים בימינו, מדוע שתוותרו על כך?

מומחים לביצוע ניתוחי חזה

חשוב מאוד להבין שלמרות שניתוחים שונים בחזה נפוצים מאוד בעולם כולו, זה עדיין לא אומר שכל איש מקצוע יוכל לעשות לכן ניתוח כזה. אם המטרה היא ליהנות מהתוצאה הסופית ולהקטין כמה שרק אפשר את הסיכון, כדאי יהיה לפנות רק אל מנתחים שמגיעים:

  • עם הרבה מאוד ניסיון
  • עם המלצות רבות
  • עם קליניקה שיש בה ציוד מוביל

ניתוחי חזה הם התערבות כירורגית לכל דבר ולכן חשוב כל כך לבחור את הרופא הכי טוב שיש, כי למה לקחת סיכונים מיותרים? אתן רוצות לא רק שהתוצאה הסופית תיראה יפה אלא גם להתאושש כמה שיותר מהר מהניתוח ולחזור לשגרה. לכן חשוב שלמנתח שלכם יהיה ניסיון עשיר. בנוסף, כדאי להיפגש עם המנתח ולהבין ממנו מה הוא מציע, מה מהלך הניתוח ומה צפוי לכן. רק בצורה כזאת תוכלו לדעת שאתן במקום הנכון ושבסופו של דבר התוצאה הסופית תהיה דומה למה שאתן מדמיינות.

האם יש מקום להשוות מחירים?

התשובה היא בהחלט כן, כי ניתוחים שונים בחזה זה משהו שעולה בדרך כלל לא מעט. לכן, אם אפשר לפנות אל כמה מנתחים שונים ולקבל מהם הצעות מחיר מקבילות, מדוע שלא תעשו זאת? הימים שבהם ניתוחי חזה עלו הון עתק עברו חלפו כי היום הניתוחים הללו הפכו להרבה יותר נפוצים. לכן, אם ניתן להשוות מחירים וכך לחסוך עשרות אחוזים, אז למה לא? כמו כן, אם לרגע אתן חוששות שזה לא מקובל או שהרופאים יסתכלו עליכם בעין לא טובה, כדאי שתדעו שאתן טועות. הרופאים המומחים של היום יודעים שהם מתחרים אלה באלה והם מאוד רגילים לכך שנשים מגיעות לקבל הצעות מחיר שונות. לכן כדאי שתעשו את כל ההכנה הנדרשת לפני שאתן מחליטות מי יהיה המנתח שיעשה לכם את הניתוח החשוב הזה. לא כדאי לדחות את הדברים כי אם אחרי ניתוח בחזה החיים שלכן יכולים להיראות אחרת, אז למה שלא תעשו זאת כבר בחודשים הקרובים? כך תוכלו ליהנות מאיכות חיים טובה יותר ואין ספק שזה מגיע לכן.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

חליוה