מהי הדרך הטובה ביותר לבצע השוואת מחירי טלוויזיה?

מהי הדרך הטובה ביותר לבצע השוואת מחירי טלוויזיה?

הטלוויזיה הפכה כבר מזמן להיות החברה הטובה ביותר שלנו, כשכל המרבה בתכנים הרי זה משובח. אתם בוודאי מצפים כיום לכמה שיותר ערוצים רלוונטיים, שירותי VOD ופינוקים אחרים, אבל יודעים שעל הטוב הזה אתם עשויים לשלם לא מעט. אבל מסתבר שיש דרך אחרת.

באמצעות השוואת מחירי חבילות טלוויזיה תוכלו לחסוך כספים משמעותיים ולמצוא את החבילה שמתאימה לכם בדיוק. ויגוס (Vigos) היא המערכת האינטרנטית שהופכת את ההשוואה לפשוטה, למהירה ולחכמה יותר מאי פעם.

מה אפשר לעשות באמצעות ויגוס?

ויגוס היא מערכת אינטרנטית המבצעת עבורכם את המלאכה החשובה של השוואת מחירים באפיקים השונים – השוואת חבילות טלויזיה, אבל גם אינטרנט, סלולר ועוד – כך שתוכלו לראות את ההצעות הרלוונטיות של חברות הטלוויזיה, הסלולר והתקשורת עבורכם. בשקיפות מלאה, בלי הטיות.

כדי שזה יתבצע ויגוס מקיימת שיתופי פעולה עם החברות הבולטות בתחומים אלה בישראל ומבצעת עבורן שירותי מכירת חבילות. הלקוח יכול לבצע את הרכישה והזמנת החבילות באמצעות האינטרנט בלבד, מה שמייתר את הצורך בנציגי שירות. בכך ויגוס חוסכת לכם כסף, מאמצים וזמן גם יחד.

כל המידע, בלי לבלבל

בוויגוס תקבלו את כל ההצעות על גבי מסך המחשב, הטלפון או הטאבלט שלכם בתוך שניות, בממשק פשוט להבנה. כך למשל תוכלו לראות מהו המחיר הקבוע של החבילה, עלות ההתקנה (לעיתים היא אינה כרוכה בתשלום), כמה ממירים מקבלים במסלול הנבחר, האם הוא כולל שירותי VOD או Netflix, על גבי איזו תשתית נעשים השידורים וכן הלאה. גם את האותיות הקטנות בהצעות של החברות, שעשויות להיות בעלת חשיבות גדולה במיוחד, מציינים כמובן באתר.

את ההצעות של חבילות הטלוויזיה שמערכת ויגוס מציגה עבורכם תוכלו למיין על פי פרמטרים שונים, בהתאם לדרגת החשיבות שאתם מעניקים לכל אחד מהם: משך תקופה, מחיר (מהגבוה לנמוך), מחיר (מהנמוך לגבוה), חברת תקשורת ופופולריות. אנשים שמחפשים מחיר נמוך מטבע הדברים את הסינון על פרמטר זה, אולם לעומתם ייתכן מצב בו אחרים יעדיפו דווקא התקשרות ארוכה יותר, שתעניק להם שקט נפשי לאורך זמן.

מגוון שירותים נוספים

גם לאחר שבחרתם באמצעות ויגוס את חבילת הטלוויזיה האידיאלית עבורכם, תוכלו להיעזר בה בכמה דרכים חשובות.

כידוע, רבות מחבילות הטלוויזיה כוללות מחיר מופחת לתקופה מסוימת, ולאחר מכן קפיצה שלו (לעיתים בעשרות אחוזים). באמצעות Vigos תוכלו לקבל תזכורת לפני סיומה של תקופת המבצע, כדי שתוכלו להיערך מראש ולא תגלו בדיעבד שהמחיר קפץ עבורכם כי לא שמתם לב.

החלטתם להתנתק? המערכת יכולה לבצע עבורכם את המשימה ההכרחית אך המייגעת של ניתוק משירותים מקיימים, שבמצב הרגיל עלול לגרום לכם "לרדוף" אחר החברות והנציגים, להתמודד עם נסיונות שכנוע או עם מלכודות שונות.

אז איך מתחילים?

המסקנה ברורה: אם אתם מעוניינים להחליף חבילת טלוויזיה או להצטרף מראש לחבילה חדשה, הממשק המבריק של ויגוס יכול לחסוך לכם כספים, מאמצים והמון כאבי ראש. אתם מוזמנים להיכנס לאתר ולהתקרב לעבר החבילה המושלמת עבורכם, במחיר המשתלם ביותר.

צילום: CANVA PRO

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

חליוה