מדוע כדאי להבין את חשיבות שימוש בחלקים מקוריים בתיקון ניאגרה גבריט

מדוע כדאי להבין את חשיבות שימוש בחלקים מקוריים בתיקון ניאגרה גבריט

אחד מהדברים שלא נעים לגלות הוא שהניאגרה שלכם התקלקלה. כאשר מדובר בניאגרה איכותית מסוג גבריט למשל, ישנה חשיבות שימוש בחלקים מקוריים בתיקון ניאגרה גבריט זאת על מנת למנוע תקלות עתידיות, כמו גם לוודא שהתקלה הקיימת מתוקנת במלואה. מתקנים מקצועיים של ניאגרות יודעים, כי חשוב להשתמש בחלקי חילוף מקוריים של גבריט וזה חייב להיות חלק בלתי נפרד מן השירות המוצע.

מדוע ישנה חשיבות שימוש בחלקים מקוריים בתיקון ניאגרה גבריט

אצל ניאגרות סמויות קיים מנגנון ייחודי ונסתר, אשר פעולת התיקונים שלו הופכת מורכבת יותר בהשוואה לטיפול בתקלות אצל אסלות "רגילות". ישנה חשיבות שימוש בחלקים מקוריים בתיקון ניאגרה גבריט כמו גם בניאגרות סמויות אחרות, זאת כיוון שבמידה וזה לא יקרה, התיקון לא יוכל להתבצע כראוי. חשוב להשתמש אך ורק בחלק מקורי עבור תיקון ניאגרת גבריט כדי שחלקי החילוף יתאימו למנגנון הקיים וחיבורם במקום החלקים שהתקלקלו – יוביל למצב תקין של האסלה והניאגרה וחזרה אל שימוש רגיל ללא כל בעיות.

אילו תקלות נפוצות קיימות באסלות?

ישנן כמה תקלות שקורות מפעם לפעם באסלות ובניאגרות, כאשר הנפוצה שבהן היא תופעת הנזילה. קיימת חשיבות שימוש בחלקים מקוריים בתיקון ניאגרה גבריט ובניאגרות אחרות מהסוג הסמוי, במיוחד כיוון שתקלה שמקורה בניאגרה עצמה – לרוב תדרוש החלפה של חלקים מסוימים כיוון שהגורם לבעיה הינו מנגנון ההדחה. חשוב להשתמש בחלקים המקוריים של ניאגרות גבריט בכדי למנוע מצב של חיבור לא תקין, מה שלמעשה לא יוביל לתיקון הנזילה ולהפסקתה.

תקלה נוספת שמתרחשת לפעמים היא נזילה שאינה קשורה למנגנון ההדחה אלא לאסלה עצמה, כאשר סדק שהוא זה שמוביל לנזילה – מים שנקווים בחיבור שבין האסלה לרצפה – ידרוש החלפה של האסלה ותיקון של מנגנון ההדחה למעשה לא יועיל כאן.

מה הדבר הראשון שצריך לבדוק כשמזמינים בעל מקצוע לתיקון האסלה?

במידה ויש לכם אסלה מהסוג ה"תלוי" אשר הניאגרה שלה סמויה, חשוב לוודא כי הטכנאי שעומד להגיע מחזיק מלאי של חלקים לניאגרה סמויה GEBERIT  וכי הוא מנוסה בתיקון של תקלות בסוג ייחודי זה של ניאגרות. כאמור ישנה חשיבות שימוש בחלקים מקוריים בתיקון ניאגרה גבריט וחבל שתקראו לטכנאי שלא יפתור לכם את התקלה. תוכלו להתייעץ עם בעל המקצוע הפוטנציאלי כבר בטלפון, על מנת שיציע לכם פתרונות זמניים למניעת גרימה של נזקים נוספים עד למועד התיקון. ייתכן שאם מדובר בבעיה בניאגרה עצמה, יהיה כדאי שתפסיקו את זרם המים לאסלה, בכדי להפסיק את הנזילה באופן זמני, אך לא תמיד הפתרון פשוט כל כך וחשוב לקבל דעה של מומחה בנושא עוד לפני שממש מגיעים עד לבית שלכם בכדי לבצע תיקון.

בעל מקצוע המודע לחשיבות השימוש בחלק מקורי כשהוא מתקן ניאגרת גבריט, ישים דגש על עדינות העבודה והתמקדות בחלקים הספציפיים הדורשים תיקון במנגנון האסלה והניאגרה, מבלי להזיק – ככל שניתן, כמובן – לחלקים אחרים או לקרמיקות הממוקמות בסביבת האסלה.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

חליוה