מדוע ואיך השתלטו רכבי הקרוסאובר על הכבישים?

מדוע ואיך השתלטו רכבי הקרוסאובר על הכבישים?

רכבי הקרוסאובר הפכו לטרנד הכי חם בכבישי ישראל ונראה שאתם פשוט לא יכולים להתעלם מהם בכל רמזור או צומת. העובדה שהם מתאימים כמו כפפה ליד לאספלט הישראלי הקשוח ונחשבים לבחירה הראשונה של כל משפחה חדשה, היא רק חלק מהסיבות לתופעה. הנה עוד כמה פרמטרים שהפכו אותם ללהיט של השנים האחרונות.

התאמה למשפחה הישראלית

רכבי הקרוסאובר מתאימים למרבית המשפחות הישראליות אשר מבקשות לנצל את הרכב החדש עבור נסיעה לעבודה, כמו גם לטיולים משפחתיים. בכל קרוסאובר מומלץ אתם תוכלו למצוא מתלים איכותיים אשר יהפכו אותו לבחירה נהדרת לטיול של שבת ומרחב פנימי שמתאים גם למשפחות ברוכות ילדים. כך שהם הפכו לבחירה האוטומטית (כמעט) כאשר רוצים להשתדרג ממכוניות המיני של ימי הרווקות למכונית גדולה יותר שמתאימה למשפחה.

נוחות נסיעה וחנייה

הקרוסאוברים מציעים ניווט נוח יותר ממרבית המכוניות המשפחתיות משום שהם משתמשים בקפיצים משופרים שמתאימים לכל טוואי שטח. גם העובדה שהשלדה שלהם נמצאת במרחק גדול יותר מהאספלט הישראלי הקשוח, מאפשרת לסיים כל נסיעה בנוחות יחסית ולהימנע ממרבית הזעזועים של הכביש המקומי. בנוסף, הם מאפשרים חניה נוחה, המידות שלהם אינן גדולות יותר ממרבית מכוניות המנהלים וניתן להציב אותם כמעט בכל מקום.

תא מטען לכל הקניות

זה לא סוד שהישראלים אוהבים לעשות קניות ואחד השיקולים שלהם ברכישה של רכב חדש הוא הנפח של תא המטען. העובדה שכמעט כל קרוסאובר מומלץ מציע תא מטען ענקי שמספיק לאחסון של כל הקניות, גרמו לו להיות אופציה ראשונה בקרב רבים. בנוסף, העיצוב הנכון של תא המטען הופך אותו לפרקטי הרבה יותר מאשר תא מטען זהה ברכב משפחתי קלאסי. כאן מדובר על נפח נטו לאחסון נוח שלא מצריך התעסקות מיותרת והזזה של חלק מהמושבים בכדי ליהנות ממנו.

בטיחות מלאה גם בדגמים הפשוטים

רכבי הקרוסאובר של השנים האחרונות מציעים מעטפת בטיחותית שמתאימה לצרכים של מרבית הישראלים. אם עד לפני כמה שנים הישראלים היו צריכים להתפשר בגזרה הזו, הרי שהדגמים החדשים שהגיעו ארצה מאפשרים נסיעה בטוחה במיוחד. החל ממערכת זיהוי של רכבים דו גלגליים, דרך מצלמות רוורס חכמות ועד לבקרת שיוט מלאה – הצרכן הישראלי יודע בדיוק מה הוא רוצה ולא מתפשר על מערכות ההגנה שמגיעות לו.

עיצוב מרשים וצריכת דלק משופרת

העיצוב המרשים של מכוניות הקרוסאובר גרמו למהפכה של ממש בדפוסי הקנייה של מרבית הישראלים. אם בעבר מרבית המשפחות היו עוברות ממכונית משפחתית לג'יפ מרווח, כיום הן פשוט עוברות לקרוסאובר. העיצוב האווירודינמי שמאפיין את הקרוסאוברים הפופולריים, הוא כמעט אנטי תזה למראה המרובע של הג'יפ והבחירה של מרבית הישראלים. אגב, גם ברמת הדלק יש בשורה. מנועי הדיזל של הקרוסאוברים מציעים תמורה טובה יותר ממכוניות אשר מגיעות עם מנוע הבנזין הבזבזני.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

חליוה