מאירים את העיר

מאירים את העיר

להאיר את העיר

עיריית חדרה תקיים שלל אירועים בחנוכה בהובלת עמותת "פנאי העיר" ומחלקת תרבות וקהילה, ובשיתוף מתנ"ס גבעת אולגה והמשרד לפיתוח הפריפריה

 

בחג חנוכה תקיים עיריית חדרה אירועים רבים לכל ילדי העיר מכל שכבות הציבור, חילונים ודתיים, בשיתוף עמותת "פנאי העיר", מרכז הפנאי "מורשת ישראל", וכן פרויקט "להאיר את העיר" שמוביל המשנה לראש העיר בועז ביטון באמצעות המחלקה לתרבות וקהילה, והמשרד לפיתוח הפריפריה.

אחד האירועים הבולטים, שיתקיים לאורך שלושה ימים, הוא תיאטרון ביכורים.

מדובר ביוזמה חדשה של המרכז העירוני לאמנויות הבמה והתיאטרון בשיתוף סטודיו במה (של "פנאי העיר"), הכוללת תחרות יוצרים נושאת פרסים. במסגרת תיאטרון הביכורים יועלו שלוש הצגות חדשות שידורגו על-ידי צוות שופטים מיוחד. בנוסף, במסגרת היומיים האחרונים של התיאטרון יוצגו בשעות הבוקר גם הצגות ילדים. את תיאטרון הביכורים, שממומן על ידי משרד התרבות והספורט, מנהל אופיר רוזן, שגם מנהל את סטודיו במה, והמנהל האמנותי של התיאטרון הוא אברהם שלום הלוי. האירוע יתקיים בימים ראשון, שני ושלישי, 17-19 בדצמבר, באולם מופת המחודש בעיר (ההסתדרות).

ההצגות שיועלו:

"הדרך לירושלים", מחזה מאת גבריאל בן שמחון, עיבוד ובימוי רועי מלכה. המחזה מציג את מסעה של אניית המעפילים יהודה הלוי ב-1947 כפי שחווה פרופ' גבריאל בן שמחון בהיותו ילד על האנייה. מחזה פיוטי ועשיר המתאר את תלאות המסע ומעלה שאלות חשובות הנוגעות לאמונה, ליכולת לאמץ זהות חדשה ולהתנתק מן הישנה. וכן עוסקת בתופעת המשיחיות שאפיינה את העלייה ממרוקו והתקבלותה בקרב השאר

יום ראשון, 17 בדצמבר, כ"ט בכסלו, בשעה 20:30. כניסה חופשית.

"4000 מייל", מחזה איימי הרצוג, תרגום ובימוי יובל זהבי.

המחזה מתאר את מערכת היחסים של ליאו וסבתו ורה, הנרקמת מחדש. דרך מערכת היחסים הזו, הם ינסו להבין מהו בית ומהו חופש.

יום שני, 18 בדצמבר, ל' בכסלו, בשעה 20:30. כניסה חופשית.

"טוביה גירסת 2017", מחזה ובימוי אירית קוסובר. בהשראת הספר "טוביה החולב" של שלום עליכם. יום שלישי, 19 בדצמבר, א' בטבת, בשעה 20:30. כניסה חופשית.

הצגות הילדים במסגרת התיאטרון (שלא משתתפות בתחרות עצמה):

"דרך המשקפת", יום שני, ה-18 בדצמבר, בשעה 9:30.

"שוקי והפיה ללה", יום שלישי, 19 בדצמבר, בשעה 9:30.

כרטיס להצגות הילדים במחיר 25 שקלים. לפרטים וכרטיסים: 04-9118806.

"להאיר נרי", מסיבת חנוכה מרכזית לילדי שכונת גבעת אולגה.

המופע יתקיים ביום שלישי, 12 בדצמבר, כ"ד כסלו, בשעה 18:00 בבית המדרש "תפארת מוהר"ן" ברסלב, רחוב התנאים 22 גבעת אולגה. במעמד: הרה"ג אליהו בן חיים שליט"א.

בתוכנית מופע קסמים, אילוזיות וטלפתיה, של אמן החושים רפי חנן; טקס הדלקת נרות חנוכה; חידון חנוכה נושא פרסים; סיום מבצע מועדונית השבת. סופגניות, טרופיות וכיבוד קל. הכניסה חופשית.

"אורות חנוכה", מופע הילדים הגדול של חנוכה. בתוכנית: קרקס אפריקני בסיבוב הופעות ראשון מסוגו. פעלולים ייחודים, ויזואליים וקצביים. קפיצות בחישוקי אש, אקרובטיקה, קפיצות בחבלים, דיאבולו, חד אופן וקצב אפריקני ללא הפסקה.

מופע בלונים צבעוני ומיוחד, הכולל הומור ושילוב אלמנטים של מסתורין וקסם. המופע משתף את הקהל ומרתק אותו עד הרגע האחרון.

המופע יתקיים ביום שלישי, 19 בדצמבר,  א' ראש חודש טבת, בשעה 10:00 בבוקר באולם הספורט של מתנ"ס גבעת אולגה, רחוב בן איש חי (הראשונים).

הכניסה חופשית ואין צורך בכרטיסי כניסה. כל ילד יקבל  שקית הפתעה בצורת סביבון. מספר המקומות באולם מוגבל ל-600 ילדים. הכניסה בשיטת כל הקודם זוכה.

המופע, המתקיים במסגרת פרויקט "להאיר את העיר", הופק על-ידי המחלקה לתרבות וקהילה בראשותו של מנהל המחלקה ניסים לוי ובמימון המשרד לפיתוח הפריפריה הנגב והגליל בראשותו של השר אריה מכלוף דרעי.

"מאירים את חדרה" עם יניב המגניב. חגיגה עם כוכב הילדים יניב המגניב, אמן הילדים האהוב שכבר למעלה מ-25 שנה משמח ילדים.

המופע יתקיים ביום חמישי ה-14 בדצמבר, כ"ו בכסלו, באולם הספורט של מתנ"ס גבעת אולגה  רחוב בן איש חי (הראשונים), בשעה 10:00 בבוקר. פתיחת דלתות בשעה 9:30.

"מאירים את חדרה" עם טום באום. שחקן, קומיקאי ומנחה ישראלי, שהתפרסם בתוכנית "המרוץ למיליון" שאחריה החל להנחות בערוץ הילדים.

המופע יתקיים ביום חמישי, ה-14 בדצמבר, כ"ו בכסלו, באולם הספורט של מתנ"ס גבעת אולגה  רחוב בן איש חי (הראשונים) בשעה 12:00 בבוקר. פתיחת דלתות בשעה 11:30.

הכניסה למופעי "מאירים את העיר", הן עם יניב המגניב והן עם טום באום, היא בחינם וללא עלות, אך עם כרטיסים שיחולקו ללא תשלום במשרדי מתנ"ס גבעת אולגה ובלשכת המשנה לראש העיר בועז ביטון בקומה ג' בעיריית חדרה.

מופעי "מאירים את העיר" הופקו על-ידי עמותת "פנאי העיר" בראשותו של יו"ר הדירקטוריון ומ"מ ראש העיר טל אליהו, מנכ"ל העמותה אייל עפגין, ובשיתוף המחלקה לתרבות וקהילה ובמימון המשרד לפיתוח הפריפריה הנגב והגליל.

גם ילדי המגזר החרדי יוכלו ליהנות ממופע חנוכה. "המלך והעני", מחזמר לכל המשפחה המבוסס על סיפורו של ר' נחמן מברסלב, יועלה בכיכובו של עופר הלוי ובהשתתפות השחקנים דני שטג, אביתר לזר, יהודה שוקרון, איתי בלייברג, שי זביב, בני שיף וגוד גודיק. כתיבה ובימוי: עופר הלוי, רקדנים ואקרובטים רותם יהודה, ויטל גיזלגיל, איתי צומה ופריאל דלל, הלהטוטנים ינון שמואלוב וטיר שמעיה.

המופע יתקיים ביום ראשון, 17 בדצמבר, כ"ט בכסלו, באולם הספורט של תיכון חדרה, רחוב רמב"ם 25. פתיחת שערים בשעה 10:00 תחילת המופע בשעה 11:00 מחיר כרטיס 20 שקלים (הישיבה בהפרדה).

את המופע מוביל מרכז הפנאי "מורשת ישראל" בניהולו של שמעון גבאי, ובמסגרת פרויקט "להאיר את העיר" בהובלת המחלקה לתרבות וקהילה והמשנה לראש העיר בועז ביטון.

מופע סטנדאפ. את אירועי החנוכה יסגור מופע סטנדאפ לבני נוער בהשתתפות דניאל אסייג וחן מזרחי.

המופע יתקיים ביום רביעי, 20 בדצמבר, ב' בטבת, באולם רנה שני בשעה 20:30. כרטיסים במחיר 25 שקלים אפשר להשיג במחלקת הנוער. את הערב יזמו והפיקו מחלקת הנוער ומועצת הנוער של עמותת "פנאי העיר".

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

חליוה