לשדרג את הבוקר והיום עם קפה טרי

לשדרג את הבוקר והיום עם קפה טרי

קפה הוא מבחינות רבות אחד המשקאות המרכזיים ביותר בתרבות האנושית מזה מאות רבות של שנים. גם היום, בישראל וברובו המכריע של העולם, הקפה הוא כנראה המשקה הפופולארי והנפוץ ביותר שיש, כזה המשמש אותנו לפנאי ולעבודה גם יחד ונצרך הן על מנת לעורר, הן כמשקה חברתי ותרבותי והן מסיבות אחרות ובהקשרים מגוונים נוספים. בישראל מתרחש מזה כמה שנים טובות תהליך מקיף של מעבר לתצרוכת של קפה איכותי ומשובח יותר ויותר, וגם מי שעדיין שותה נס קפה או קפה שחור בסיסי יכול בקלות וכמעט ללא הוצאה נוספת לעבור לצריכת קפה אספרסו טרי מדי בוקר.

בית קפה קטן ואיכותי במטבח שלנו – מכונת קפה טוחנת ביתית

הדרך בה עברו אינספור ישראלים לשתיית קפה אספרסו משובח מדי בוקר ובתור סטנדרט חדש היא, בגדול, באמצעות מכונות קפה ביתיות. שוק מכונות הקפה הביתיות הוא רחב ומפותח ביותר בישראל בעשור או שניים האחרונים, כאשר באינספור בתים וברובם המכריע של המשרדים ומקומות העבודה ניתן למצוא מכונות אספרסו ביתיות מסוגים שונים.

עבור מי שמעוניין לשדרג את הבוקר ואת היום כולו ולעבור לצרוך קפה משובח ואיכותי ביותר (קפה אספרסו מסוגים שונים), מכונת אספרסו ביתית היא ללא ספק הפתרון המתבקש והטוב ביותר. ניתן לרכוש מכונה שכזו בכמה מאות שקלים בלבד, ובלחיצת כפתור לשדרג משמעותית את איכות הקפה אותו אנו צורכים על בסיס יומיומי.

אחת ממכונות הקפה האיכותיות, המסוגננות והמהנות ביותר לשימוש היא מכונת קפה טוחנת – מכונת קפה אשר בצידה מטחנה מיוחדת המשמשת לטחינת פולי הקפה לכדי האבקה הנדרשת לצורך הכנתו כאספרסו משובח. מכונת קפה טוחנת מאפשרת לכם לצרוך את הקפה בצורה האותנטית, הטרייה והמעניינת ביותר – אתם רוכשים פולי קפה שלמים וטריים (ניתן למצוא כיום בארץ מגוון רחב של פולי קפה מסוגים ומזנים שונים אפילו פולי קפה אורגני) ומדי יום (או כמה ימים) ממלאים את מהמטחנה בפולים טריים. בתוך כמה שניות המכונה טוחנת עבורכם את הפולים לכדי אבקה בדיוק בגודל וברמת העידון הנחוצים לצורך הכנת הקפה המושלם. עוד כמה שניות ובלי יותר מדי עבודה מצדכם (מילוי מים במיכל ולחיצה על כפתור או שניים, לכל היותר…) ואתם יכולים ליהנות מהקפה המשובח והטוב ביותר ששתיתם בימי חייכם…

כל זה, בנוחות הבית והמטבח הפרטי שלכם, ובהוצאה זניחה ביותר, ביחס לאיכות הקפה המתקבל.

צעד מתבקש שחבל לדחות – שדרוג תצרוכת הקפה היומיומית שלנו

מכונת קפה ביתית טוחנת היא רק אחת מהאפשרויות האטרקטיביות במיוחד לשדרוג האופן בו אנו צורכים את הקפה שלנו. ישנן דרכים נוספות, נוחות, פשוטות וזולות גם כן.

בכל מקרה, מדובר בצעד מתבקש כל כך עבור כל מי שאוהב קפה, עד כי כמעט בטוח שתבצעו אותו במוקדם או במאוחר. לכן, חבל לחכות ולדחות ללא סיבה טובה – שדרגו את מערך הקפה הביתי שלכם  והתחילו ליהנות מקפה איכותי ומשובח באמת במשך כל שעות היום.

המאמר באדיבות חברת קפה ורו המציעה מגוון מכונות קפה ומוצרי קפה איכותיים.

צילום: פוטוליה

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

חליוה