למה גם לכם כדאי להכיר את סוהו נתניה?

למה גם לכם כדאי להכיר את סוהו נתניה?

לא קל לרגש אותנו ולחדש לנו בתחום הקניות, אבל עושה רושם שמתחם SOHO שנמצא באזור התעשייה פולג (ליד איקאה נתניה) יצליח לעשות זאת. המתחם המעוצב והמרשים הושק במאי 2018, לאחר שהושקעו בו לא פחות מ-300 מיליון ₪.

מה כולל מתחם ה-SOHO?

מתחם סוהו משתרע על שטח של למעלה מ-27,000 מ"ר (לשם השוואה, שטחו של קניון עזריאלי בתל אביב הוא כ-20,000 מ"ר). התכנון שלו מבוסס על התפישה המודרנית של עירוב שימושים, ועל כן יש בו 4 קומות שמיועדות למסחר ובילויים ועוד 4 קומות של משרדי בוטיק מעוצבים (שמתאימים לעורכי דין, אדריכלים, רואי חשבון ובעלי מקצועות חופשיים אחרים). חניון תת קרקעי עם 3 קומות וכ-600 מקומות מבטיח חנייה נוחה לכל מי שיגיע אליו לאורך כל שעות היום (שעות הפעילות של SOHO הן 9:30-22:00 בימי חול, והוא צפוי להיות פתוח גם בשבתות).

אחד התחומים שבהם מתמחה מתחם סוהו בנתניה הוא עיצוב הבית עם חנויות נחשבות כמו ריביירה, גלמור דיזיין, המזרונאים, חלום תאורה, שבירו ריהוט גן, אסף אקספו, סימפלי ווד, קלאיה איטליה ושמרת הזורע. לכל מי שנכנס לבית חדש, מבצע שיפוץ בהיקף כזה או אחר או "רק" רוצה לחדש את הדירה מומלץ בחום להגיע לסוהו ולמצוא במקום אחד את כל מה שצריך.

מה תרצו לאכול?

כאמור סוהו תוכנן על בסיס הרעיון של עירוב שימושים, שהפך בשנים האחרונות לקונספט הרווח בכל העולם. בין השאר תוכלו למצוא בו סניף של קפה לנדוור הוותיק והאיכותי, סניף של לחם ארז, הרשת שחוללה מהפך בתחום הלחמים ומהאפים, סניף של רשת הפיצריות הטרנדיות טוני וספה, את הפטיסרי הצרפתי המושקע לילי'ס ועוד.

מה עוד כולל הסוהו?

בנוסף לכל הנ"ל כולל מתחם SOHO נתניה גם סניף בנק (של בנק מזרחי) וכן סופרמרקט גדול שיפעל מדי יום עד חצות כך שגם את הקניות השוטפות לבית תוכלו לבצע במתחם, בשיא הנוחות וכשאתם גם נהנים באופן כללי מהפעילות.

גב חזק

מעבר לחדשנות שבתפישה ובעיצוב של מתחם ה-SOHO, הוא נהנה גם מגישה נוחה מאוד אליו, בזכות הקרבה למחלף פולג ולכביש החוף. עוד יתרון הוא הגב החזק: מי שעומד מאחורי הקמת סוהו נתניה הם אלקטרה נדל"ן וקבוצת בן אפרים ובניו. אלקטרה נדל"ן, ששייכת לקבוצת אלקו, הינה אחד הגופים המובילים בארץ בתחום הבנייה ובשנים האחרונות יזמה והקימה בהצלחה פרויקטים רבים גם בארה"ב (ובפרט מתחמי דיור – בבעלות החברה קרוב ל-20,000 דירות בחלק הדרום מזרחי של ארה"ב). לבן אפרים ובניו למעלה מ-20 שנות ניסיון בתחום הנדל"ן, ובעיקר מתמקדת החברה במרכזי לייפסטייל וקניות ובבנייני משרדים. הסוהו בנתניה משלב כאמור את שני תחומי המומחיות של בן אפרים ובניו (שאגב, עומדת גם מאחורי האוניברסיטה לאומנויות בנתניה).

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

חליוה