להשכיר מונית: לפעמים הכנסה שנייה היא הדרך הנכונה

להשכיר מונית: לפעמים הכנסה שנייה היא הדרך הנכונה

בעידן בו שוק העבודה איננו יכול להבטיח ביטחון כלכלי מקריירה אחת, ואיננו מעניק שום הבטחה ארוכת טווח, אין זה פלא שלא מעט אנשים מחפשים דרכים להתפרנס בשיטות ובדרכים שונות. בין אם זה דרך הכנסה שנייה או שלישית ובין אם זה דרך עבודה גם אחרי יציאה לפנסיה.

לצערנו השינויים הכלכליים העולמיים הם דרמטיים, גם בשוק העבודה, אך גם באפיקים אחרים, שינויים שמובילים בין היתר ליוקר מחייה ולשינוי כל תפיסת תרבות הצריכה שלנו. על כן אנחנו חייבים היום להגן הרבה יותר על היכולות הכלכליות שלנו ולחשוב כיצד אנחנו מייצרים מקורות הכנסה ארוכי טווח או לחשוב כל הזמן על מקורות חדשים.

אחת האופציות שעומדות לרשותנו זה להשכיר מונית. אנחנו יכולים למצוא היום, לא מעט אנשים שעובדים בתור נהגי מונית בתור קריירה שנייה, בין אם כצעירים אשר מבקשים לנצל כל רגע פנוי לפרנסה, בטרם הם יהפכו להיות בעלי משפחה ולא יהיה להם זמן לכך, או בטרם יתחילו לעבוד במקצוע העיקרי שלהם, ובין אם מדובר במבוגרים אשר מחפשים מקור הכנסה נוסף. כמו כן, לא מעט אנשים, בוחרים באופציה של להשכיר מונית, כפרנסה אחרי פנסיה.

האופציה של להשכיר מונית היא הרבה יותר קלה ופשוטה היום, שכן השוק הפך להיות פתוח ורחב, מה עוד שאנחנו יכולים לראות שילוב של טכנולוגיות שונות אשר עוזרות בתהליך לשם כך. עם זאת צריך לומר, לא כל אחד מתאים לעבודה כזו, לא כל אחד יכול להרגיש בנוח לעשות אותה לאורך זמן, ולכן צריך לחשוב היטב האם זה מתאים לכם או לא.

מדוע השכרת מונית היא אופציה טובה להכנסה שנייה

לכאורה, נדמה שהאופציה של להשכיר מונית היא דווקא יקרה ומדובר במקצוע שדורש לא מעט הוצאות ביחס להכנסה, הרי בשביל לעבוד בתחום צריך להשתמש ברכב, מן הסתם, הוא כלי העבודה העיקרי והוא גובה עלויות כבדות, בין אם זה בעצם הרכישה, בלאי, דלק ועוד.

אך האמת היא, שכל אחד מהאלמנטים הנ"ל הם גם מוכרים כהוצאה על ידי מס הכנסה, אך חשוב לא פחות, אם מחשבים את סך ההכנסות הפוטנציאלי פר יום עבודה, אנחנו יכולים לראות שמדובר בתהליך מאוד משתלם. אנחנו מכסים משך זמן נרחב של היום, ואנחנו יכולים להרוויח בשעות האלה לא מעט כסף אשר יכול לעזור לנו להתגבר על הוצאות.

יתרון גדול נוסף הוא, אנחנו יכולים לקבוע היכן אנחנו עובדים ומתי אנחנו עובדים. אם אנחנו אנשי לילה אנחנו יכולים לעבוד בלילה, אם אנחנו מעדיפים לעבוד ביום, אז נעבוד ביום, יש לנו הרבה יותר שליטה על כמות השעות ומתי אנחנו רוצים לעבוד. זה מקל מאוד על תהליך העבודה וההתאמה שלו ליום שלנו, בין אם כשאנחנו צעירים או מבוגרים.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

חליוה