לא צריך לספור קמטים בשנת 2019

לא צריך לספור קמטים בשנת 2019

נשים רבות נלחצות כאשר רואות את הקמט הראשון… ועשור קדימה, את קבוצת הקמטים שהופיעו, אך אין צורך להשלים עם קיומם. ניתן להשיב לפנים מראה צעיר ורענן, לרכך קמטים וקמטוטים ולשפר את קווי המתאר הנפולים על ידי הזרקות. ההזרקות הפכו להיות נפוצות בקרב נשים וגם בקרב גברים וזוהי פרוצדורה יחסית פשוטה המביאה לתוצאות נפלאות. איך מתבצע מילוי קמטים? למי זה מתאים? כמה זמן החלמה?

באדיבות ד"ר עמוס לויאב, הרופא הראשי של רשת כללית אסתטיקה

מילוי קמטים מכונה גם "מתיחת פנים ללא ניתוח" בשל העובדה שהוא מציע הרבה מהיתרונות של ניתוח למתיחת פנים ללא זמן ההחלמה הנדרש מניתוח כזה וכמובן בעלויות פחותות בהרבה. למרות שמילוי הקמטים אינו פותר בעיה של עור רפוי, מיותר ונפול, מילוי הרקמות הרכות יכול להוסיף לפנייך את הנפח הרצוי ולספק לך תוצאות מידיות. חשוב לציין כי תוצאות הטיפול לא קבועות ועל מנת לתחזק את התוצאה צריך לחזור על הטיפול לפחות פעם בשנה.

אלו סוגי מילוי קמטים יש?   

מלוי קמטים זמני:

הזרקות חומצה היאלורונית לאזורים הרלוונטיים. חומצה היאלרונית הנה תחליף טבעי לחומר המצוי בגופינו. ריכוז גבוה של חומצה זו נמצא מתחת לעור וברקמות חיבור. אפשר למצוא אותה גם בסחוסים, בנוזלי מפרקים וברקמות עור. חומצה היאלורונית מיוצרת במעבדה ואינה מופקת ממקור חי. שמות מוכרים של תכשירי חומצה היאלורונית כוללים:, סטילאג' ג'ובידרם, פרלן, ורסטילן.

הזרקות של הידרוקסיאפטית– מילוי הקמטים הכבד ביותר, מצוי באופן טבעי בסחוסים ובעצמות שלנו. תרכובת זו משמשת במילוי קמטים עמוקים כמו קמטי האף,  "קמטי כעס" בין העיניים, מילוי של עצמות הלחיים, הסנטר וקווי מתאר אחרים בפנים. מוצרים על בסיס סידן מוחזקים בתוך ג'ל על בסיס מים. רדיאס הינו בין השמות המוכרים של תכשירים מסוג זה.

מלוי קמטים קבוע למחצה ע"י שומן עצמי:

הזרקת "שומן עצמי", נאסף מהגוף שלך בטכניקה של שאיבת שומן. מה שהופך את התהליך למעט ארוך יותר, ולעתים יש לחזור על הפעולה, אך מנגד הליך זה מבטל את האפשרות לתגובה אלרגית ומאפשר הזרקה בכמויות גדולות ללא עלות נוספת. היתרון הגדול הוא שהשומן המוזרק יכול להחזיק מעמד זמן רב.

איך מתבצע ההליך?

הזרקות למילוי קמטים על ידי התכשירים המודרניים ביותר והבטוחים ביותר, מתבצעים מרפאות כללית אסתטיקה, על ידי רופאים מומחים בלבד עם ניסיון עשיר של מאות מטופלים. החומרים מכילים חומרי הרדמה כך שהטיפול כמעט ואינו כואב.  המנתח מסמן על  הפנים נקודות אסטרטגיות וקווים מדויקים למיקום נכון ומדויק של הזריקות למילוי הקמטים. את האזורים הללו ינקו בחומר אנטי בקטריאלי. הליך זה לרוב אינו מצריך זמן מנוחה וניתן לחזור מיד לשגרה אך חשוב לא לשפשף את האזורים המטופלים כך שהחומר יישאר במקומו. יש להמעיט בחשיפה לשמש בשבועות הראשונים לטיפול, ולמרוח מקדם הגנה.

ההליך לגביי צלקות וקווי קימוט עמוקים מעט שונה, אזורים מסוג זה מצריכים מספר הזרקות על מנת שיהיה ניתן להשיג את התוצאה הרצויה. אם יש צורך בזריקת מילוי עמוקה יותר, תוצע לך הרדמה מקומית כדי למנוע כאב. אזורים הדורשים בדרך כלל מילוי עמוק יותר הם הקפל שבין קצה הנחיר וקצה השפה, מילוי של הלחיים, מילוי והדגשה של עצמות הלחיים ומילוי הסנטר.

האם מילוי קמטים מתאים לי?

הרופא שלך בכללית אסתטיקה יעריך את צרכייך ואת מאפיינייך (מצב עורך, גוונו, מצב רפואי וכדומה) וימליץ לך על טיפול או שילוב בין טיפולים שיאפשרו לך להשיג את התוצאה הטובה ביותר ובהתאמה אישית.

הזרקה למילוי קמטים יכולה לדחות בהרבה שנים את ניתוח מתיחת הפנים. זאת דרך נפלאה לרענן את מראה הפנים ולהצעיר אותו. דרך לשדרג נקודתית קבוצת קמטים שמציקים לתחושה הכללית – קמטי המצח או קמטים מסביב לפה.

אודות רשת כללית אסתטיקה

רשת מרפאות לרפואה אסתטית מונה 16  סניפים בפריסה ארצית, מציעה ניתוחים וטיפולים אסתטיים על ידי מומחים תחת אחריות של גוף רפואי כחברת בת של שירותי בריאות כללית- הגוף הרפואי הגדול בישראל. החומרים והמכשור הטכנולוגי נבחנים בקפידה, עומדים בתקנים מחמירים ומאושרים על ידי משרד הבריאות, ה-FDA האמריקני ו/או ה-CE האירופאי. הצוותים הרפואיים מחויבים לעמוד בסטנדרטים הגבוהים ביותר של טיפול מקצועי, אמינות ובקרה רפואית. בין הטיפולים המוצעים בכללית אסתטיקה: ניתוחי פנים, ניתוחי חזה, ניתוחי פנים, ניתוחי גוף, טיפולים אסתטיים (הזרקות למילוי והעלמת קמטים, הסרת נגעים ושומות, טיפולי הזעת יתר, פיגמנטציה, צלקות פוסט אקנה, פילינג, טיפול בנימים וורידים ועוד).

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

חליוה