לא נוסעים לפני שמבטחים – ביטוחי הנסיעות המשתלמים ביותר

לא נוסעים לפני שמבטחים – ביטוחי הנסיעות המשתלמים ביותר

בתקופת הקורונה, כל דיבור על נסיעות לחו"ל יכול להיות נושא רגיש למדי. כבר בחודש מרץ החלו להיסגר השערים של מדינות רבות בעולם, והמצב לא השתפר מאז. כיום, נסיעות לחו"ל תלויות בכך שמדובר במדינות ירוקות, ומספר המדינות האלו שישראלים יכולים לנסוע אליהן הוא קטן למדי. בנוסף לכך שההיצע מצומצם, לא כל ישראלי יכול להרשות לעצמו לנסוע לחו"ל ולחזור לבידוד.

התקנות בנוגע לדרישת הבידוד משתנות מעת לעת, אך עדיין ישנו הסיכוי שמי שחוזר ממדינה מסוימת יידרש להיכנס לבידוד של 14 יום. פתיחת מעבדת הקורונה בנתב"ג אולי תשפר מעט את המצב הזה, אך לא ניתן להבטיח זאת בוודאות, וישראלים רבים חוששים לנסוע לחו"ל מסיבה זו. גם עצם הטיסה של כמה שעות במקום סגור כמו מטוס, מרתיעה לא מעט תיירים פוטנציאליים, ולכן לא כל מי שיכול לנסוע לחו"ל בוחר לעשות זאת.

למה חשוב לעשות ביטוח נסיעות?

אם החלטתם שברצונכם ליהנות בכל זאת מנסיעה לחו"ל בתקופה זו, נושא ביטוח הנסיעות לחו"ל הוא חשוב ביותר. עשייה של ביטוח נסיעות יכולה להוות את כל ההבדל בין נסיעה מוצלחת ורגועה, לבין נסיעה בראש בלתי שקט. הדבר החשוב ביותר שמבטיח לכם ביטוח נסיעות, הוא שבמידה ותזדקקו לטיפול רפואי מכל סיבה שלא תהיה, תוכלו לקבל החזר על כך מחברת הביטוח. ההחזר כולל גם טיפול רפואי מורכב כמו ניתוחים, בהתאם לפוליסה שאותה תבחרו לעשות.

בנוסף לכל, ביטוח נסיעות יכול לכלול כיסויים נוספים, כמו כיסוי על אובדן כבודה, כיסוי למחשב נייד שאותו אתם לוקחים לחו"ל, כיסוי על ביטולי נסיעה מסיבות שונות ועוד. מהסיבות האלו, ביטוח נסיעות הוא הכרחי, ומי שבוחר לנסוע ללא ביטוח, מעמיד את עצמו בסכנה כלכלית לא קטנה. אמנם מרבית הנסיעות מסתיימות ללא צורך בטיפול רפואי או בהגשת תלונה על גניבה של ציוד, אך בכל זאת – לא ניתן לנבא מראש מה עלול לקרות במהלך הנסיעה, ולכן עשיית הביטוח היא חשובה.

איך למצוא ביטוח נסיעות משתלם באמת?

ביטוחי הנסיעות המשתלמים ביותר הם אלה שמציעים הכי הרבה כיסויים תמורת המחיר הכי נמוך. מאחר ולחברות הביטוח יש אינטרס מובהק שתבטחו את עצמכם אצלן, הן מציעות לא פעם מבצעים מיוחדים ופוליסות משתלמות ביותר. לכך תורמת גם העובדה שהתחרות בתחום הזה היא די קשה, וישנן לא מעט חברות ביטוח שמתחרות על ליבם של הנוסעים.

הטיפ הטוב ביותר למציאת ביטוח נסיעות משתלם הוא להיעזר באתרים של השוואת מחירי ביטוח. קיימים כמה אתרים גדולים בארץ בתחום זה. הם מציעים השוואה גם של המחירים של כל החברות המרכזיות, וגם השוואה של הפרטים שמכסה הפוליסה.

לכן, השלב הראשון בכל תהליך של עשיית ביטוח נסיעות הוא השוואת מחירים. אם יש לכם מצב רפואי קודם, שמצריך תוספת במחיר הביטוח, חשוב במיוחד לבדוק את האותיות הקטנות בכל פוליסה. רק לאחר שמוודאים כי תקבלו את הכיסוי הביטוחי הנדרש, ולאחר שמוודאים כמה עולות תוספות אלו בכל חברה – כדאי להחליט במי לבחור.

לסיכום

ביטוח נסיעות לחו"ל הוא עניין מהותי. הוא מאפשר נסיעה בראש שקט, ומאפשר לכם לטפל בעצמכם בצורה הטובה ביותר, אם מתרחשת תאונה או מחלה כלשהי במהלך הטיול. נסיעה לחו"ל צריכה להיות דבר מהנה ונטול דאגות, ולכן חובה להצטייד בביטוח המתאים. אם אתם מחפשים את הביטוח המשתלם ביותר, כל מה שעליכם לעשות הוא להשוות בין פרטי הפוליסות השונות שחברות הביטוח מציעות – ולבחור בפוליסה שמחירה הוא הכדאי ביותר, בתנאי שהיא כוללת את כל הכיסויים שבהם אתם מעוניינים.

צילום: FREEPIK

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

חליוה