כל היתרונות של רשת צל לגינה

כל היתרונות של רשת צל לגינה

יש לכם גינה ואתם רוצים ליהנות ממנה כל השנה ובכל שעות היממה? במאמר זה נפרט את כל היתרונות של הפתרון המושלם עבורכם – רשת צל לגינה!

בעיית האקלים הישראלי

האקלים הישראלי הוא אקלים חם מאוד לכל הדעות. מצד אחד, הוא מספק לנו ימים שמשיים רבים לאורך השנה וכך יש לנו את האפשרות ליהנות מאור השמש כמעט כל השנה וכשיש גינה, הרי זה מצוין! יחד עם זאת, מן הצד השני, השמש לא רק מאירה, אלא היא גם מחממת מאוד ואף מסוכנת כאשר נחשפים לקרינה שלה.

התוצאה המתבקשת

התוצאה המתבקשת של האקלים הישראלי אצל מי שיש בביתו גינה היא, שעולה הצורך במציאת פתרון הצללה לגינה, שיאפשר לצאת אל הגינה ולשהות בה גם בשעות החמות ביותר של הימים החמים ביותר ולנצל את יתרונות הגינה עד תום: אוורור הנפש, אירוח, מתן האפשרות לילדים צעירים להתרוצץ ולהשתובב ועוד.

מהי רשת צל לגינה?

רשת צל לגינה היא פתרון הצללה יעיל ונוח, בעיקר למי שאינו מעוניין בפתרון הצללה קבוע ומסורבל כדוגמת פרגולה וכדומה. רשת הצל היא רשת צפופה, התלויה מעל הגינה ומספקת צל על השטח הרצוי. השטח המוצל יכול להיות בגדלים שונים, בהתאם לגודל הגינה או החלק היחסי ממנה, אותו תרצו לכסות.

יתרון השטח והצורה

אחד היתרונות השימושיים ביותר של רשת הצל הוא האפשרות לבחור את גודל הרשת ואת צורתה. כלומר, אם הגינה שלכם אינה מרובעת, שאתם מעוניינים לכסות חלק ממנה בצורה מיוחדת, תוכלו לרכוש רשת צל מתאימה בגודלה ובצורתה ולהתאים אותה במדויק לצרכים שלכם.

יתרון הארעיות

לעצם היותה של רשת הצל פתרון ארעי יש יתרון בולט נוסף: ניתן להעביר אותה ממקום אחד לאחר בקלות יחסית. לדוגמה, אם אתם גרים בשכירות ובשלב כזה או אחר תצטרכו לעבור מקום מגורים, תוכלו לקחת אותה אתכם וליהנות ממנה גם בביתכם החדש. כמו כן, היות שמדובר על פתרון ארעי, הוא איננו נחשב כחלק בנוי נוסף של הבית ולכן הוא לא מטריד את הרשויות המקומיות.

רשת חכמה בשמש

כאמור, השמש לא רק מאירה ומחממת, היא גם עלולה לסכן את העור הנחשף אליה. לכן חשוב לבחור פתרון הצללה כזה, שיסנן את הקרינה וכך יאפשר לכם לשהות בגינה שלכם במשך שעות ארוכות, גם במהלך השעות המסוכנות, ולהרגיש בטוחים גם בלי למרוח קרם הגנה או לכסות את העור בבגדים ארוכים.

נראות

אמנם הנראות היא לא המטרה העיקרית של רשת צל לגינה, אבל אין ספק, שהיא חשובה גם כן! לכן חשוב לציין גם, שרשתות הצל מגיעות בשלל צבעים ובהחלט ניתן גם לעשות שילובים וצורות ליצירת מראה ייחודי ונעים  לשהייה נעימה בגינה מבלי לגרוע מכל שאר היתרונות שפורטו לעיל.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

חליוה