כך תבחר את שרשרת הזהב לבחירת ליבך

כך תבחר את שרשרת הזהב לבחירת ליבך

אם אתה מחפש רעיון למתנה מקסימה, אין ספק ששרשרת זהב מהווה את הבחירה האולטימטיבית. תכשיט שאהובתך תוכל לענוד קרוב ללב ולזכור תמיד כמה אתה אוהב אותה. קיים היצע מסחרר של שרשראות בשלל עיצובים מפתיעים ובטווח רחב של מחירים, כך שאפשר לבחור את השרשרת המבוקשת. החומר עצמו משחק תפקיד חשוב וזהב הוא חומר הגלם היוקרתי ביותר ובעל תכונות חיוביות ההופכות את השרשרת לעמידה ובעלת ניצוץ ייחודי.

סוד הקסם של הזהב

זהב הוא משאב טבע מוגבל על פני כדור הארץ והנדירות שלו מקנה לו את היוקרה המיוחסת לו. כלומר, התכשיט כשלעצמו יהפוך לסוג של נכס עבור הפרטנרית הצמודה. לזהב יש מאפיינים נוספים כמו למשל, עמידות גבוהה. הוא מצטיין בתוחלת חיים ארוכה, אינו צובר אבק, אינו נשרט ועמיד בפני תנאי מזג אוויר שונים כולל מים ולכן, אין צורך להסיר את השרשרת אפילו בחדר הרחצה. לחומר גם יתרונות שהוא היפואלרגני ולכן, יתאים גם לבעלות עור רגיש במיוחד. הזהב גם לא דורש תחזוקה מיוחדת והברק הטבעי שלו נשמר למשך זמן רב – השרשרת תראה יפהפייה ממש כמו ביום שבו מסרת לה את התכשיט בפעם הראשונה.

שרשרת קרובה ללב עם תליון נוצץ

ואחרי שהבנת את היתרונות המופלאים שהזמן טומן בחובו, הגיע הזמן לגשת למלאכת בחירת התכשיט המושלם. שרשרת זהב היא בחירה מצוינת כי היא דומיננטית, מתאימה לכל בגד, לא מחייבת חורים באוזניים ואפשר לראות אותה עם כל בגד ונזכיר שוב את הקרבה ללב. קיימות שרשראות מסוגים שונים כאשר אלה נבדלות זו מזו במיוחד באורך. יש שרשראות קצרות ויש שרשראות ארוכות ולרוב אפשר לבחור את אורך השרשרת או להגדיל במידת הצורך. התליון אף הוא אלמנט דומיננטי המשפיע על המראה המתקבל. ניתן לבחור את האלמנט בהתאם למסר שתרצה להעביר בשרשרת כמו למשל כיתוב של LOVE, לב מיוחד, לב יחד עם סמל האינסוף כי האהבה בינכם היא אינסופית וכדומה. אופציה נוספת היא לבחור תכשיט בעיצוב אישי – שרשרת זהב הנושא את האות הראשונה של השם של אהובתך בעברית או באנגלית או תליון המרכיב את שמה במלואו או שרשרת בעלת חריטה אישית שהיא השמות של שניכם, ציטוט אהוב, מסר לחיים.

מראה התכשיט מושפע גם מהשיבוצים של השרשרת כמו אבני זירקון איכותיות, יהלומים וכדומה. חשוב לבדוק גם באיזה זהב מדובר – צהוב, לבן או ורוד ומהי מידת הקראט, ככל שהקראט של הזהב גבוה יותר כך התכשיט יותר יוקרתי. מומלץ להתייחס גם למידות השרשרת אך גם למידות התליון עצמו, כיוון שיש נשים שמעדיפות תליונים מאסיביים ובולטים ואחרות אוהבות תליונים קטנים ועדינים.

לסגנון האישי של בחירת ליבך יש חשיבות רבה בבחירת שרשרת זהב. חשוב מה היא תעדיף: שרשרת זהב כדורים, שרשרת חוליות, שרשרת עבה יחסית או דקה וניטרלית, שרשרת שזורמת עם המראה הטבעי או דגם המאופיין במראה קלאסי המורכב מחוליות בטוויסט של קובייה. לאחר מכן, מה יהיה התליון המושלם עבורה. אפשרות מועדפת היא לרכוש שרשרת זהב עם מספר תליונים, כדי שהיא תוכל להמציא את הלוק כל פעם מחדש, להחליף את התליון על השרשרת וכך ליהנות מהשרשרת במתכונת מרעננת וחדשה. מומלץ לוודא האם השרשרת יוצרה בהתאם לסטנדרטים בינלאומיים ואף נבדקה ואושרה במכון התקנים הישראלי להשגת האיכות הגבוהה ביותר של השרשרת . ניתן היום לרכוש שרשראות קסומות דרך האינטרנט ולבחור גם את האורך, סוג הזהב ומידת הקראט, לבחור אריזת מתנה ולאפשר גם לאהובתך להחליף במידה והיא מעוניינת בשרשרת מסוג אחר מתוך האתר הנבחר. שמור את השרשרת למומנטום המתאים והענק לה אותה בצורה מפתיעה ומרגשת במיוחד.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

חליוה