כיצד לבחור מקום לברית שיהיה נוח ומתאים עבור כולם?

כיצד לבחור מקום לברית שיהיה נוח ומתאים עבור כולם?

ברית המילה של הילד היא הזדמנות מצוינת לא רק לחגוג את המאורע המשמח כל כך של הצטרפותו של אדם נוסף למשפחה, אלא גם להיפגש עם כל המשפחה המורחבת והחברים שאנחנו אוהבים ולחגוג את זה שהם בחיינו, ושהם צפויים להיות גם בחייו של הילד שזה עתה נולד. (זה המקום לציין כי כל מה שנכתב כאן מתייחס במידה שווה גם למקרה של תינוקת וחגיגת בריתה. מטעמי נוחות בלבד נדבר על תינוק זכר ועל אירוע של ברית מילה…).

ניתן לערוך את ברית המילה במקומות רבים ושונים, החל מהבית ועד לאולם האירועים הגדול והמפואר ביותר. כיצד נרצה לבחור את המקום בו נערוך את אירוע הברית , כך שיהיה נוח ומתאים עבור כלל המוזמנים?

מיקום שגם יפה ונעים וגם קרוב לכולם – מקום לברית בשרון ובמרכז

מרבית האנשים בישראל מתגוררים באזור גוש דן, ירושלים וחיפה. בין גדרה לחדרה ניתן למצוא את מרבית אוכלוסיית הארץ, כך שסביר להניח כי מרבית המוזמנים לברית שאתם עורכים יגיעו מאזורים אלו. על מנת שהאירוע לא יהפוך ל"תיק" ולמטלה מעיקה עבור רבים מהאורחים, נרצה לערוך את האירוע במקום אשר יהיה יחסית קרוב ונוח להגעה לפחות עבור מרבית המוזמנים. זה בקלות יכול להפוך את האירוע לאנרגטי, שמח ונינוח יותר, כאשר אף אורח אינו ממורמר על הנסיעה הארוכה והמייגעת שעוד מחכה לו בדרך הביתה בסיום האירוע…

בנוסף לנוחות ההגעה, לא נרצה לוותר על מאפיינים נוספים של המקום המארח את הברית, כמו אסתטיקה ואווירה נעימה ומתאימה. בריתות רבות נערכות בשעות היום, כך שניתן ליהנות גם מנוף נעים ופסטוראלי ומשמש נעימה, במידה והמקום המארח מציע גם אזור פתוח וגן מטופח בו ייערך לפחות חלק מן האירוע.

אזור השרון הוא מועמד מרכזי לאירועים כאלו – השרון ממוקם באופן מושלם מבחינה גיאוגרפית – בין תל אביב לחיפה, מרחק נסיעה סבירה ולא ארוכה מדי גם מירושלים וממש קרוב עבור כל מי שמגיע ממישור החוף ומאזור הרצלייה, כפר סבא ורעננה וגוש דן בכלל.

מקום לברית בשרון ניתן למצוא בשפע, ומסוגים שונים. אולמות וגני אירועים פסטוראליים רבים הוקמו באזור השרון בשנים האחרונות, ורבים מהם מציעים נוף פסטוראלי מרהיב לצד נינוחות ושירות ברמה הגבוהה ביותר.

אירוע יום נעים ומהנה עבור כולם – ברית ביקב

דוגמה טובה למקום לברית בשרון, מקום אידיאלי המתאים בדיוק עבור אירוח אירוע כמו ברית מילה, היא יקב פסטוראלי אשר עבר הסבה חלקית לאירוח אירועים חגיגיים. כאמור, במקרה של ברית/תה מדובר באירוע יום, כך שנוכל ונרצה ליהנות גם מהנוף והסביבה הפסטוראלית בה נערך האירוע. באזור השרון ניתן למצוא כמה מקומות כאלו, כאשר יקב מסוג זה הוא אחת הדוגמאות הבולטות – באיזו סביבה מתאים ונחמד יותר לחגוג את הצטרפותו של בן המשפחה החדש מאשר ביקב מסוגנן ופסטוראלי באזור השרון, במיקום שנוח לכולם להגיע אליו ולחזור ממנו?…

תמונה: pixabay

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

חליוה