כאן ביתי בחוצות העיר

כאן ביתי בחוצות העיר

עיריית חדרה פרסמה קול קורא לאמנים, להשתתף בתערוכה שתוצג בגלריית חוצות יוקרתית העומדת להיפתח במרכז העיר

באמצעות "נחלים" החברה לפיתוח תיירות בחדרה, פרסמה עיריית חדרה קול קורא לאמנים להשתתף בתערוכה קבוצתית שתוצג בגלריית חוצות עירונית העומדת להיפתח בקרוב.

הקמת הגלריה הופקדה בידי "נחלים" אשר בחודשים האחרונים שוקדת במרכז העיר על הקמת מתחם אמנות תיירותי חיצוני מהגדולים והיוקרתיים בישראל.

עם השלמתו הצפויה של המתחם מזמינות העירייה ו"נחלים" אמנים בתחומי אמנות שונים להשתתף בתערוכה הראשונה, שתוצג בנושא "כאן ביתי". מדובר בנושא רחב ביותר, היכול להקיף את הבית הפרטי, הבית הלאומי, העיר או היישוב שבו גר האמן, על כל ההיבטים האפשריים, כולל מקומות, נופים ואנשים המתגוררים בהם, מה שמאפשר טווח יצירה רחב שיתאר את הנעשה בארץ ב-70 שנות קיומה, מאז הקמתה ועד היום.

העבודות יודפסו באיכות גבוהה על חומר מסוג פרספקס, שהינו חומר עמיד לתנאי חוץ, בגדלים שונים ללא קשר לגודל העבודה המקורית. גודל העבודה בתצוגה ייקבע במשותף עלידי האמן ואוצרת התערוכה, חוה גדיש.

העבודות המקוריות יכולות להיות בטכניקות שונות: ציור, צילום, קולאז', תבליט, פסיפס וכדומה, ובתנאי שצילום העבודה לא יגרע ממנה (למשל פיסול).

גלריית החוצות בחדרה מיועדת לתערוכות מתחלפות, ולכן תוצג כל תערוכה עד 3 חודשים. התערוכה הראשונה, "כאן ביתי", מתוכננת לתצוגה כבר מתחילת חודש ספטמבר הקרוב.

אמנים המעוניינים להשתתף בתערוכה מוזמנים לפנות לאוצרת התערוכה חוה גדיש באמצעות דוא"ל [email protected].

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

חליוה