יש מי ששומר על המאבטחים

יש מי ששומר על המאבטחים

בקרית בחברת צוות 3 הצליחה למנוע תקיפה של מאבטח בבית יד לבנים בחדרה, זמן קצר לאחר שהפעיל את לחצן המצוקה. המנהל המבצעי של צוות 3, גל פורן: "מרכז הבקרה זמין עבור כל מאבטח ומאבטחת שנקלעים למצוקה"

במהלך משמרת ערב במרכז הבקרה של חברת האבטחה צוות 3, קיבלה הבקרית גל קאקון התראת מצוקה מבית יד לבנים בחדרה. כאשר יצרה קשר עם המאבטח, התברר כי הוא מנע גניבה של דגים מבריכת הנוי במקום ובשל כך החל לספוג איומים אלימים. הבקרית סיימה את השיחה והזעיקה מיידית את המשטרה ובמקביל, החלה לדווח לגורמי ההנהלה הרלוונטיים.

לאחר זמן קצר הגיעה משטרה למקום ועצרה את החשודים. בעזרת פעולותיה המהירות של הבקרית ניצל המאבטח מתקיפה אלימה. לפני מספר ימים קיבלה הבקרית הוקרה ממנהליה, גל פורן וממנכ"ל חברת האבטחה – שמוליק רזון.

המנהל המבצעי, גל פורן, שאחראי בין היתר על מרכז הבקרה הארצי של חברת האבטחה, אמר השבוע: "בפעולותיה הנחושות והמהירות, גל הוכיחה שמרכז הבקרה הינו גורם חיוני בשמירה על חייהם וביטחונם של עובדינו באתרים השונים. מרכז הבקרה זמין עבור כל מאבטח ומאבטחת שנקלעים למצוקה וכי בצד השני של הטלפון נמצאים מקצוענים ומקצועניות אמתיים".

בתמונה מימין לשמאל: פורן, קאקון והמנכ"ל רזון  |  צילום: צוות 3

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

חליוה