יעדי טיסות זולים שמומלץ לבקר בהם עוד ב-2018

יעדי טיסות זולים שמומלץ לבקר בהם עוד ב-2018

לא נגזים אם נקבע כי כולנו או לפחות רבים מאיתנו אוהבים מאוד את אותם פסקי זמן שאנו מייעדים לחופשות. ואם אפשר לצאת לחו"ל במחירים מפתיעים ועם טיסות זולות – מה טוב. אספנו עבורכם, הקוראים, כמה מיעדי הטיסות הזולים והמומלצים. כדאי להספיק ולבקר בהם עוד ב-2018. מוכנים להתחיל לארוז?

ורנה – הבירה הקייצית של בולגריה

אין לנו דברים רעים לומר על סופיה, בירת בולגריה, אבל הפעם אנו מציעים לעלות על טיסות לורנה. ורנה נחשבת לעיר הבירה הקיצית של בולגריה ואם תשאלו את הבולגרים, הם ישמחו לומר כי זו העיר שמציעה את איכות החיים הכי גבוהה בארצם. זו עיר מרכזית, בעלת מסורת עתיקה אשר שוכנת לחוף הים השחור. אפשר לצאת ממנה לטיולים או להגיע משם לעשרות רבות של ריזורטים ומלונות.

בסביבות העיר ישנם שפע של ממצאים שמספרים על ההיסטוריה כאשר גם הרומאים הקימו בה מבני פאר שכדאי להעיף בהם מבט גם היום. מזג האוויר נוח מאוד – בקיץ הרבה יותר נעים מאשר הקיץ הישראלי וגם בחורץ, קריר אך לא קפוא. כחלק מסבר הפנים הנעים שממתין לתיירים, ניתן למצוא בנקודות מרכזיות בעיר סיורים מודרכים חינם אין כסף. אתר חובה לנופשים הוא חולות הזהב. כמו כן, אפשר לשכור אופנים לסיור אישי או מודרך ואפשר להצטרף לסיורים בתשלום ביקבים הסמוכים ואף להגיע לחוות, לרכיבה על סוסים. יש הרבה טיולי יום שאפשר לבצע גם אם נמצאים בעיר לזמן קצר וכמובן – ישנם החופים הזהובים וכל פעילויות הנופש שהתייר יכול לרצות. אוהבים מוזיאונים או אדריכלות? גם מאלה ומכל טוב יש בורנה.

סנטוריני, אי יווני קסום ונפלא

יש עוד אתרים ויעדים קרובים אלינו שכדאי להכיר ואם עליתם על טיסות לורנה בשנה החולפת, אתם מוזמנים לאי יווני קסום ונפלא. לסנטוריני קל מאוד להגיע ואם אתם רוצים חופשונת קצרה ומלהיבה, לא תצטערו לרגע שאתם שם. תוכלו להביט בהר געש מפורסם שכבר איננו פעיל ולשוטט בעיירות מדהימות באמת, הצבועות בצבעים לבנים ומבהיקים. תוכלו לשאת עינכם על הצוקים הנישאים או לבקר בחופים המיוחדים, שעטורים חול געשי. למרות שהרבה מאוד תיירים מגיעים בכל שנה אל האי המיוחד הזה, לא קשה למצוא בו גם פינות חוף מבודדות אם אתם בקטע רומנטי. ועוד לא הזכרנו את הטברנות היווניות, פעילויות הספורט והברים שרק מחכים גם לכם, חובבי החברה והאלכוהול. אם אתם מחפשים את המקום הנכון לצלול בו או לשוט או סתם לנוח ולרבוץ על הגב עם בריזה קלה, סנטוריני ולא צריך יותר מזה.

בודפשט על קצה המזלג

אם כבר ביקרתם בסנטוריני ואם גם עליתם על טיסות לורנה ואתם מחפשים משהו אחר, נעבור ליעד זול ומומלץ בניחוח שונה לגמרי. בזמן שנותר עד סוף השנה, כדאי לעלות על טיסה לבודפשט כי יש לעיר הזאת המון מה להציע. מה תוכלו לעשות בבודפשט על קצה המזלג? למשל – אתר המרחצאות מהמיוחדים, הגדולים והטובים ביותר של אירופה. או הפרלמנט – קפיצה לפרלמנט המקומי ולא תצטערו. זהו מבנה מיוחד ואפשר להיכנס ולהתרשם גם מהיופי הפנימי. אוהבים קניות? אל תוותרו על השוק המקורה של בודפשט שם תוכלו להתרשם מאין ספור צבעים, טעמים ריחות ומראות. הצבעוניות של הפירות, ריחות המאכלים והתבלינים וכל המזכרות שתרצו להביא. ואיך אפשר בלי כנסיות אירופאיות קלאסיות או מצודות נישאות? גם את אלה מציעה לכם הבירה ההונגרית. ולקינוח – אתם חייבים לנסות את השיט על הנהר המרהיב, הדנובה. כל העיר נפרסת לפניכם במלוא הדרה.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

חליוה