טנטרה באזור פרדס חנה והסביבה

טנטרה באזור פרדס חנה והסביבה

רקע כללי על טנטרה

טנטרה היא גישה שנחשבה מאז ומעולם כטיפול מסוים המבוסס על אימון לקרבה אינטימית, כדי לטפל בבעיות פיזיות, בעיקר מיניות, וליצור שחרור והעצמה אישית עבור המטופל. הטנטרה מסייעת לשחרר את הנפש ואת המחשבה, וכך ליצור קלילות רבה יותר בחיי המין וגם בחיים בכלל.

טנטרה מסייעת לשחרר את הנשמה ולשחרר נוקשות, לטובת שחרור מיני ושחרור עכבות למיניהם, אשר מסייעים לאדם להתפתח ולהתעצם רגשית, מינית וחברתית. שחרור העכבות בטנטרה מסייע ליצור חשיבה מחודשת על החיים ועל המיניות שלנו, חשיבה פתוחה ונטולת עכבות, המשחררת חסמים למיניהם, לטובת שחרור אנרגטי ורגשי. סדנאות הטנטרה מעבירות תרגילים לשחרור עכבות למיניהם, ובכך מאפשרות חוויה ייחודית במינה.

סוגי סדנאות

סדנאות טנטרה הן טרנד הולך וגדל בעולם והן מסייעות לאדם למצוא את ההתעוררות הרוחנית וליצור העצמה אישית. סדנאות טנטרה יכולות להיות מסוגים שונים. למשל טנטרה מסורתית המתרגל נשימות לחיבור לאנרגיית החיים של האדם. יש סוג ייחודי של טנטרה הנקרא טנטרה יוגה המתרגל מגע וחיבור לחושים על ידי לימוד תנוחות שיפתחו את הצ'אקרות של האדם.

יש גם טנטרה הנקראת "יד ימין" המבוססת על מגוון שימושים ביד ימין כגון: חיבור לאנרגיות בעזרת צליל או עריכת טקסי אש להתחבר לרוחניות או להשתמש בצמחי מרפא ייעודיים שמורחים על הגוף. סוג נוסף של טנטרה הוא "נאו טנטרה" המתרגל חיבור לאינטימיות, בעזרת טקסים המתרגלים מגע ואינטימיות ומטרתם לשחרר את הנפש ואת התודעה.

יש סדנאות של טנטרה לבנה, אשר לא משלבת מגע בתהליך הטיפולי, אלא רק דרך נשימות ותקשורת כדי לשחרר עכבות פנימיים. סוג אחר של טנטרה היא טנטרה אדומה המשלבת עבודה עם מגע, עם חיבור לרגש על ידי מגע פיזי ובכך לחבר בין העולמות הפיזיים לעולמות הרגשיים בתוכנו. יש גם סדנאות של עיסוי טנטרי, המשלבות עבודה פיזית עם קול ונשימות, כדי לפתוח את הצ'אקרות בגוף.

מידע על פורטל הטנטרה

פורטל הטנטרה פועל עוד משנת 1999 כדי לתאר לקהל הקוראים את עולם הטנטרה. בפורטל מוצגים סוגים שונים של סדנאות טנטרה, הסבר אודות הטנטרה וכן מטפלים בולטים העוסקים בתחום הטנטרה, בסוגים שונים של טיפולים, המשלבים מגע וגם טיפולים ללא מגע, בהתאם להעדפת הלקוח. למשל, איתן שחם הוא מטפל המציע, לפי הפורטל, עיסוי חושי וטיפול בזוג וכן רותי פריש היא מטפלת נוספת המציעה שיעורי טנטרה לזוגות, כדי לחזק את הקשר המיני ביניהם.

הפורטל גם מציג אירועים וסדנאות וכן קורסים ללימוד טנטרה ולהשתתפות בטקסי טנטרה. הפורטל גם מציג מאמרים, ראיונות וסיפור אישי של משתתפים וכן סרטוני וידיאו על עולם הטנטרה המרתק והייחודי. הפורטל גם מאפשר מפגש טנטרה אונליין, כלומר טיפול טנטרה מרחוק על ידי שיחת וידאו או שיחת טלפון.

צילום: pixabay

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

חליוה