טיפים לבחירת מצלמת אבטחה לבית

טיפים לבחירת מצלמת אבטחה לבית

הבית הוא המקום הבטוח ביותר עבורנו, לפחות כך אנחנו חושבים. אך בסופו של דבר אף בית אינו מחוסן מפני פריצות, ועל כן אנשים לא מעטים בוחרים במצלמות אבטחה לביתם. בחירת מצלמת אבטחה איכותית אינה עניין של מה בכך, ולכן יש צורך לשקול כמה היבטים לפני שבוחרים את המצלמה שתספק לנו מידע 24/7 על המתרחש בביתנו.

כך תבחרו את מצלמת האבטחה שלכם

אילו מאפיינים צריכים להיות למצלמה שלכם? חברת סיבים התקנת מצלמות מספקת לכם כמה נקודות למחשבה:

  • מצלמות בעלות קרני אינפרא אדום – אם אתם מתקינים את המצלמה במקום בלתי מואר, כמו חדר מדרגות או מחסן, חשוב לבחור במצלמה שיכולה לצלם גם בתנאי תאורה ירודים. כלומר, מצלמה שיש לה גלי אינפרא אדום.
  • מצלמה עמידה – כל מצלמה שאתם בוחרים צריכה להיות איכותית ועמידה, כך שתוכל לשמש אתכם לזמן רב. מעבר לכך, אם אתם מתכוונים להתקין מצלמה מחוץ למבנה, כדאי לדאוג להגנה מיוחדת כמו כיסוי המגן עליה מפני תנאי מזג אוויר ומעשי וונדליזם.
  • האם אפשר לחבר את המצלמה למחשב – באופן כללי, ניתן לעשות זאת, אך יש להביא בחשבון את איכות הצילום: וירוסים ותקלות של המחשב עלולים לפגוע באיכות הצילום וההקלטה.
  • מצלמה קולית – ישנן מצלמות הכוללות גם מיקרופון. תוכלו לבחור באפשרות צילום בלבד או ביכולת להקליט את המתרחש.
  • גלויה או סמויה – האם אתם מעוניינים בכך שכולם יידעו על הימצאותה של המצלמה לצורך הרתעה? או שאולי אתם מעוניינים במצלמה סמויה? קיימות מצלמות שאפשר להצפין בתוך גלאי עשן, שעון קיר ועוד.
  • לבית או לעסק – האם אתם מעוניינים במצלמה לבית הפרטי שלכם? או אולי לעסק ולמוסדות לימוד שונים? הצוות המקצועי ישמח להתאים לכם את המצלמה הנחוצה.

החברה שמספקת לכם מצלמות איכותיות

חברת סיבים מספקת מגוון רחב של מצלמות אבטחה לבית ולעסק. החברה מתמחה בכל סוגי הפתרונות לעסקים, מספקת אחריות על התיקונים, זמינה ללקוחותיה גם מחוץ לשעות העבודה. כמו כן, נציגי החברה נפגשים עם הלקוח בביתו או בבית העסק ומספקים תיקונים מהירים תוך עמידה דקדקנית בלוח הזמנים.

מי זקוק לשירותי מצלמת אבטחה?

מצלמת אבטחה היא פתרון טוב ואיכותי שנועד לשמור עליכם בפני מפגעים. המצלמה חיונית במיוחד לבעלי הבתים אשר חווים בעיות עם שכניהם. כך לדוגמה, אם יש לכם שכן שנוהג ללכלך את חדר המדרגות דרך קבע, כדאי להתקין מצלמת אבטחה ולתעד את פעולותיו. דוגמה נוספת היא להורים מודאגים המשאירים את ילדיהם עם מטפלת, הורים אשר מעוניינים להיות בטוחים בכך שהילדים נמצאים בידיים טובות.

צילום: Pixabay

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

חליוה