טופס 4 חלקי ל"מול החוף"

טופס 4 חלקי ל"מול החוף"

עם סיום הבנייה ועמידה בכל הדרישות והביקורות, קיבל חלק ממתחם "מול החוף" טופס 4 ונפתח לציבור

 

אגף ההנדסה של עיריית חדרה הוציא טופס 4 לחלק ממתחם "מול החוף" שנבנה באנרג'י פארק.

עם סיום בניית החלק האמור, הגיש היזם לעירייה בקשה לטופס 4 כדי לאפשר פתיחתו לציבור. לאחר שמילא את כל הדרישות שהוצבו בפניו ועמד בביקורות שערך צוות מקצועי מורחב של העירייה,  אושרה הוצאת טופס 4.

השבוע ערך הצוות המקצועי, הכולל את מנכ"ל העירייה, מהנדס העיר, סגנית מהנדס העיר, מנהל אגף אכיפה וביטחון, מנהל אגף תפעול, מנהלת גנים ונוף, מנהלת פיקוח על הבנייה, מנהל היחידה לאיכות הסביבה, מנהלי מחלקת תשתיות ואחזקת כבישים ונציגי מחלקות רלוונטיות נוספות, סיור שנועד לוודא סופית שהמקום אכן ראוי לפתיחה לקהל.

חלק המתחם שנפתח כולל מפלס מסחרי וכן את בריכת הגלים המהווה אחת האטרקציות העיקריות במתחם מול החוף.

מתחם "מול החוף" נבנה על חטיבת קרקע של כ-60 דונם כמרכז קניות ייחודי וגדול בהיקפו וכן מגדלי משרדים. הפרויקט, שתוכנן על פי עקרונות הבנייה הירוקה, יהיה קניון דו-קומתי פתוח המקיף מגרשי חנייה ומשלב מרכז קניות ובילוי. עיצובו ייחודי ויש לו נצפות גבוהה מכביש החוף וכן נגישות מצוינת לעיר.

זהו המבנה הראשון באנרג'י פארק, תוכנית הכוללת מתחמי תעשייה, עסקים, בילוי, ומסחר, בהיקף כולל של כ-450 אלף מ"ר, וכן שטחים ציבוריים פתוחים, מערכות דרכים, מתקני תשתית, ומרכז תחבורה משולב למסוף אוטובוסים, תחנת רכבת, חניונים ציבוריים מוניות וכדומה. התוכנית משמעותית ביותר לקידומה של העיר שכן היא מהווה עוגן כלכלי וכן עוגן תעסוקתי ראשי שיספק פרנסה לאלפי עובדים.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

חליוה