חליפות חתן – טיפים לבחירה נכונה

חליפות חתן – טיפים לבחירה נכונה

אתרי האינטרנט, מגזינים של אופנה, עיתונים ובכלל, כמעט כל כלי תקשורת שמתעסקים בחתונות ובארגונן, בוחרים להתעסק בדרך כלל בכל מה שקשור לשמלות כלה ופחות במה שהגבר אמור ללבוש.

זה אך טבעי, בין אם זה בגלל שיש מבחר הרבה יותר גדול של שמלות כלה, בדרך כלל נהוג להשקיע בעיצוב או בחירת שמלה הרבה יותר זמן, גם מבחינה היסטורית, תרבותית, יש התייחסות הרבה רחבה לשמלות מאשר לחליפת חתן כזו או אחרת, מרבית האורחים הרי יתייחסו לשאלה איך הכלה התלבשה ופחות לשאלה איך החתן התלבש. בצדק או לא בצדק, זה המצב.

אך חליפות חתן הן עניין מהותי, אנחנו לא יכולים שלא להתייחס אליהן. כל חתן שעומד מתחת לחופה, מברך את כלתו ומגיש לה את טבעת הנישואים צריך להיראות במיטבו, כל חתן שניגש לאחר מכן לחבריו ובני משפחתו להודות להם שהגיעו לאירוע ולרקוד עם כלתו ואיתם, צריך להרגיש נוח, צריך להרגיש משוחרר. לחליפה יש תפקיד משמעותי בזה, בין אם זה ביחס למראה, לעיצוב שלו ובין אם זה בשאלה עד כמה הוא ירגיש נוח בתוכה.

לפני שאנחנו נציג שורה של טיפים לרכישת חליפות חתן, חשוב להדגיש, היום בניגוד לעבר אפשר לבחור מתוך קטלוגים שונים ומגוונים את החליפה המועדפת עליכם. אתם לא צריכים להתפשר ואתם גם לא חייבים להחליט על חליפה אחת. אם יש לכם אפשרות כלכלית ויש לך זמן, הרי שאין שום סיבה שלא תרכשו חליפה אחת לטקס וחליפה יותר קלילה לריקודים ולהמשך הערב. הכל כמובן תלוי במה שעומד לרשותכם ועד כמה מוכנים להשקיע.

אז כיצד רוכשים חליפת חתן בצורה נכונה

הטיפ הראשון, אל תרכשו את החליפה הראשונה שאתם רואים. לא משנה כמה יפה היא, הרבה פעמים זה יכול להיות מבלבל. מוטב שתבחנו מספר חליפות ואם היא עדיין נחשבת בעיניכם לחליפה היפה ביותר, אז תרכשו אותה. מוטב לראות כמה דוגמאות ואז להחליט מה נכון עבורכם.

הטיפ השני, אל תלכו לרכוש לבד. לא משנה כמה אתם מבינים באופנה או לפחות חושבים שאתם מבינים, חליפת חתן היא לא דבר סטנדרטי, זה לא דבר שרוכשים כל יום, והיא אמורה לשרת אתכם ביום הכי מיוחד בחיים שלכם. לכן, רצוי מאוד ללכת עם חברים, בני משפחה, אנשים שמבינים ויכולים לתת לכם חוות דעת שנייה בנושא.

הטיפ השלישי, אל תבחנו את החליפה רק על פי העיצוב אלא תתייחסו גם לנקודות אחרות, בראש ובראשונה, לסוג הבד ועד כמה הוא מתאים למזג האוויר שאמור לשרור ביום האירוע.

הטיפ הרביעי, להבדיל משמלת כלה, חליפת חתן יכולה לשמש לעוד אירועים, לכן רצוי לקנות חליפה שתוכל לשרת אתכם בעוד אירועים ולא רק בחתונה שלכם. תחשבו מה ייראה מתאים ויפה לאירועים נוספים.

תמונה: pexels

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

חליוה