חימום תת רצפתי – חימום אחד לכל הבית

חימום תת רצפתי – חימום אחד לכל הבית

חימום תת רצפתי הפך לטרנד המביא עמו יתרונות שימוש רבים. המערכת מותקנת מתחת לרצפת הבית ונחשבת כיום למערכת החימום האידיאלית והאפקטיבית ביותר לחימום אחיד ונעים.

חימום זה מתבסס על השיטה בה החום עולה כלפי מעלה. כאשר מחממים את רצפת הבית הוא מתפשט בצורה אחידה ונעימה בכל החלל. הרצפה הצוברת את החום, משאירה את הבית חם ונעים לאורך זמן גם לאחר הפסקת פעילותה של המערכת.

מערכת חימום תת רצפתי על בסיס מים פועלת על עיקרון של הזרמת מים חמים דרך מערכת צינורות סגורה, המותקנת מתחת לרצפת הבית, אלו מחממים את רצפת הבית ובכך מפיצים חום אחיד ונעים אשר אינו מייבש את האוויר. את המים המוזרמים ניתן לחמם במגוון דרכים כמו למשל: תנור הסקה או משאבת חום.

טרם התקנת המערכת יש לקחת מספר גורמים בחשבון כמו למשל: את בחירת המיקום הנכונה וכן גם את הפריסה היעילה של הצנרת. בהמשך לכך, ניתן לפצל את חלקי הבית לאזורים שונים באמצעות התקנת תרמוסטטים דרכם תוכלו לשלוט ולחמם כל חלל וחדר בנפרד בהתאם לצורך.

מערכת חימום תת רצפתי על בסיס מים

חימום זה מורכב ממערכת צינורות סגורה דרכם מוזרמים המים החמים המחממים את רצפת הבית. צנרת זו, עשויה מכמה שכבות, המאפשרות את זרימתם האחידה של המים, ללא חשש מנזילות. מחיר השימוש במערכת זו זול משמעותית משימוש במערכת החימום התת רצפתי חשמלי.

יתרונות החימום התת רצפתי

  • עלויות נמוכות – חימום מים באמצעות משאבת חום בעלת תצרוכת נמוכה לעומת שיטות אחרות של מערכות הסקה מרכזיות.
  • חימום אחיד ונעים – חימום שאינו מייבש, נחשב לבריא יותר בהשוואה לאמצעי חימום אחרים כדוגמת המזגן.
  • בטיחות – טמפרטורת המים הזורמת בצנרת נמוכה, בין 35-45 מעלות, שאינה מסכנת את יושבי הבית.
  • שמירה על אסתטיקה – החימום מותקן מתחת לרצפת הבית ולמעשה נסתר ואינו גלוי למשתמשים. דבר זה יקנה לכם חופש העיצוב ותנועה ללא מגבלות.

האם מערכת החימום פולטת קרינה?

מערכת חימום תת רצפתי על בסיס מים מופעלת ע"י מקור אנרגיה חיצוני כמו למשל: משאבת חום הפועלת על חשמל הנחשבת למערכת הבטוחה ביותר נטולת פליטת קרינה אלקטרו-מגנטית.

מכל האמור לעיל, בחירת מערכות חימום תת רצפתי תלויה רבות בתשתית הבית ורצוי שתבוצע טרם בניית הבית או לחלופין בעת ביצוע שיפוץ נרחב אשר יכלול את הרמת הרצפה.

חברת ניו אנרג'י ישראל מתמחה בהתקנת חימום תת רצפתי על בסיס מים עם ניסיון רב והתקנות בכל רחבי הארץ. בזכות מערכת החימום שלנו, המיוצרת בטכנולוגיה המתקדמת ביותר, תוכלו להנות מחימום אחיד ונעים לאורך שנים ובראש שקט.

צילום: pixabay

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

חליוה