חיי לילה בטביליסי

חיי לילה בטביליסי

אם אתם מתכננים חופשה בטביליסי שבגאורגיה, אל תדאגו – מצפה לכם הפתעה נעימה ומרגשת! מועדונים תוססים, ברים מפנקים, מסעדות עם טעמים נפלאים וחוויה נפלאה ומהנה.

סיור פאבים בטביליסי (Pub Crawls) – סיור פאבים זוהי דרך נפלאה לטייל ולגלות מקומות נפלאים וייחודיים, לרוב שרק בני המקום מכירים. כך ישנם את המקומות התיירותיים שכולם הולכים אליהם, ואת הפנינים הנפלאות של טבליסי שמכירים רק אלו אשר מבינים בדבר. סיור הפאבים המעולה הזה, מציע 4 סוגים שונים של סיורים לפי הקבוצה המתגבשת (כדאי לברר מראש). לפרטים נוספים: http://www.tbilisipubcrawls.com

מועדון Bassiniאם אתם רוצים מועדון ריקודים אנדרגראונד לחלוטין, זה המקום בשבילכם. החל מרייב שנות ה-90, דרך טכנו, ועד ל-DJs המובילים בתחומם, Bassini מציע מסיבה מטורפת, סאונד מושלם, רחבה מרכזית ענקית ועוד רחבה סודית קטנה (כן כן) שייקח לכם זמן למצוא אותה ועוד תור קטן לעמוד כדי להיכנס – אבל שווה כל רגע! מועדון זה נחשב לאחד הטובים ביותר באזור, ויש הטוענים אף באירופה אם כי השמירה בכניסה אדוקה ומוקפדת. קחו בחשבון שזהו מועדון מחתרתי למדי, ומשמעות הדבר שהוא לא מתאים לכל אחד. במיוחד בשל הסגנון המוזיקלי – לא תמצאו פה מוזיקה קלילה ורגועה. אך לאוהבי הז'אנר, הנאה רצופה בדרך! אתר המועדון: http://www.bassiani.com

Meoba Bar – אחד הברים האהובים בטביליסי, עם צוות אדיב ביותר, משקאות במחיר מתאים לכל כיס, ואפילו משהו לנשנש אם אתם רעבים. Meoba Bar נחשב לבר מבוקש יחסית, אך הוא לא המוני ובלתי נסבל. מקום מעולה לדבר ולהכיר את תושבי המקום, לשתות אלכוהול מקומי, וליהנות מערב נפלא. כתובת הבר: Shota Rustaveli Ave., 23.

Old Cellar – בדיוק כמו שמו, מדובר במרתף יינות מהמאה ה-17 אשר הוסב לחנות יין משובחת, עם מגוון יינות משובח לא פחות. עוד לא שמענו על מבקר שהתאכזב מה-Old Cellar, עם טעימות, רכישת יינות, צוות אדיב ונפלא, מחירים הוגנים, ואווירה שאין כמותה במקום אחר. אם אתם רוצים התחלה רגועה לערב נפלא עם ניחוח יין וטעמים עשירים, זה המקום לבקר בו. עמוד הפייסבוק של החנות: https://www.facebook.com/OldcellarGeo

SKY7 Terrace and Lounge על גגו של מלון מרקורי בעיר הישנה של טביליסי, שם ממוקם הקוקטייל בר עם הלאונג' הנעים ביותר בעיר. זהו מיקום נפלא, הצופה על העיר הישנה ויופייה הנפרש לכל כיוון (בעיקר בשעות הערב), לשבת עם קוקטייל מפנק על ספה עם משהו נחמד לנשנש, וליהנות מערב רגוע ונעים. כתובת הבר: ‪9 Vakhtang Gorgasali Street.

קפה-בר קרפה-דיאם – Carpe Diem Cafe נחשב לבית קפה קטן אך מפנק, להירגע בו בין הקפיצה לבר והמועדון. אם אתם רוצים לשתות משהו מרענן, משקה פירות ומנה קטנה לאכול שעושים בו-במקום כאלטרנטיבה טובה יותר למזון המהיר הפעיל כל ערב, זה המקום בשבילכם.

אז רגע לפני שאתם בוררים חבילות נופש לטביליסי, ויוצאים לנופש מושלם באווירה ייחודית, חשבו לאן תרצו לצאת בערב והתחילו לתכנן! תיהנו.

 

 

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

חליוה