חושבים על השתלת שיער?

חושבים על השתלת שיער?

ד"ר שלום שאלתיאל על השתלה ביום אחד בשיטת  FUE+  DHI

ההחלטה על השתלת שיער כרוכה, באופן טבעי, בלבטים וחששות רבים. למרות הגישה המקבלת והאוהדת של החברה המודרנית למראה הראש הקירח (בניגוד למה שהיה עד לפני שנים לא רבות…), היא  איננה מצליחה לפוגג את התחושות האישיות, המבוכה ואי הנעימות הכרוכים בתהליך ההתקרחות. גם לאחר קבלת ההחלטה על הצורך בביצוע השתלת השיער, החיפוש אחר הטיפול המתאים והרופא הטוב ביותר אינם קלים, ומלווים בחששות מתוצאות הטיפול, ומידת הצלחתו.
בטרם ביצוע ההשתלה חשוב ללמוד ולהכיר היטב את כלל האפשרויות, העלויות, שיטות הטיפול הקיימות, היתרונות והסיכונים שבכל שיטה. למרבה השמחה, קיימת כיום שיטת השתלה מתקדמת המאפשרת לבצע תהליך השתלה ביום אחד- מומלץ לבדוק היטב ולבחור לטיפול זה את המרפאה והרופא המתאימים ביותר

כיצד מתבצע תהליך השתלת שיער?

אחד הרופאים המומחים המובילים בעולם לתחום השתלת השיער, ד"ר שלום שאלתיאל,  מסביר כי ההשתלה הינה הליך כירורגי לכל דבר, החייב להתבצע ע"י רופא מוסמך, במרפאה היכולה להעניק למטופל את כל מעטפת השירותים הרפואיים הנלווים ולהעניק לו פתרונות לכל תופעת לוואי או סיבוך שעלול להתעורר.
לדברי ד"ר שאלתיאל, שכבר ביצע השתלות לאלפי מטופלים בארץ ובעולם, בחלק ניכר מהמרפאות (בעיקר במדינות ללא תשתית רפואית מתאימה כמו תאילנד וטורקיה) מתבצעות עדין ההשתלות בשיטות מיושנות ומסוכנות. לרבים מהרופאים המבצעים השתלות אלה אין כל הסמכה רפואית, והם מתהדרים בביצוע השתלות בשיטות שלמעשה אין להם יכולת אמיתית לבצען לא מבחינת הידע והניסיון ולא מבחינת הציוד המתקדם הדרוש.

ביצוע השתלה ביום אחד בשיטה חדשנית FUE + DHI

מכיוון שהשתלת שיער אינה הליך המתבצע בכל יום, ממליצים טובי המומחים בארץ לבחור בשיטה המתקדמת בעולם לביצוע השתלות הנקראת FUE + DHI  (Follicular unit Extraction ). בשיטה זו ניתן להגיע למצב של שיער במראה טבעי ומתחדש באזורים הקרחים, והיא מתבצעת על ידי הוצאת זקיקי שיער בודדים ובריאים מצדו האחורי של הראש, תוך ביצוע הרדמה מקומית של הקרקפת ובאמצעות מכשור חדשני ומתקדם. לאחר הוצאת השיער מחלקו האחורי של הראש, משתילים בסבלנות ובמומחיות שיערה שיערה, במקומות בהם יש צורך להצמיח מחדש את זקיקי השערות.
השתלת שיער
בשיטת FUE + DHI  החדשנית מבוצעת מדי יום בהצלחה רבה, במטופלים אשר זוכים למראה שיער בריא ואחיד, ללא כאבים, צלקות או תופעות לוואי. התהליך מתבצע ביום אחד במרפאות בארץ ללא צורך באשפוז ארוך ומיותר (וללא צורך בנסיעה לחו"ל…), ומבטיח התאוששות מהירה וחזרה למראה בריא בתוך זמן קצר ביותר.

ביצוע השתלת שיער לאחר פגישת ייעוץ

חשוב להבין כי מאחר ומדובר בהליך רפואי לכל דבר, חובה לבצע אותו רק על ידי רופא מוסמך המכיר היטב את החולה, את עברו הרפואי ואת המגבלות ודרכי הטיפול הנגזרות מכך. בטרם תבחרו ברופא מטפל, הקפידו על  פגישת ייעוץ בה יקדישו לכם זמן ותשומת לב אישית, יבחנו את מצבכם הרפואי, וימליצו לכם על דרך הטיפול וההשתלה הטובים ביותר. חשוב גם לבחור ברשת מרפאות מביניהן תוכלו לבחור אחת הקרובה יחסית למקום מגוריכם- הדבר מקל מאוד על התהליך, ההכנות והטיפול, בדרך להשגת מראה שיער שופע, צעיר ובריא.

אתר הרשמי של ד"ר שלום שאלתיאל: https://www.drshaltiel.com/

חדש! טיפול prp לצמיחה מהירה של השיער לאחר השתלת שיער.

 

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

חליוה