חופשה מגניבה בקיץ בורנה

חופשה מגניבה בקיץ בורנה

ורנה הינה עיר השוכנת בבולגריה, על חופו של הים השחור. מדובר על עיר קיט אשר בה חולות זהב. האזור מציע שפה של חוויות ומגוון אטרקציות שלא כדאי לפספס. אם אתם יוצאים לחופשת קיץ בבולגריה כדאי לכם להכיר את ורנה ואת כל האטרקציות שהיא מציעה לכם. חופשה מדהימה ובלתי נשכחת!

אתרים פופולאריים בורנה

  • הקתדרלה – זו הפכה להיות הסמל של העיר. זו כניסה הממוקמת במרכז העיר. יש לקתדרלה חזית מרשימה וגם האזור הפנימי מרשים ביותר ושווה ביקור. ויטראז'ים, איורי קיר ואייקונות מדהימים ירשימו אתכם בעת סיורכם במבנה. במקום שוכן גם מגדל הפעמון אשר לאחר טיפוס על 133 מדרגות ניתן לצפות ממנו על העיר ורנה במבט פנורמי.
  • פארק הים – תושבי ורנה לצד התיירים נהנים לבלות בפארק הים. מדובר על פארק הממוקם על רצועת חוף באורך של שמונה ק"מ. במקום יש מצפה כוכבים, גן שעשועים לילדים, אקווריום, דולפינריום, גן חיות ותעלת מים לשיט בסירות.
  • תיאטרון עירוני – אחד הבניינים היפים בורנה הוא התיאטרון העירוני. במקום זה מתקיימים בעונת הקיץ אירועי פסטיבל שונים. כמו כן יש מחוץ לבניין מזרקה ומקום מפגש נעים למקומיים.
  • מרחצאות רומיות – העיר ורנה מכילה גם מרחצאות עתיקות אשר נבנו במאה השנייה. כיום ניצבים במקום שרידים המעידים על קומפלקס מרשים ביותר באימפריה הרומית של אותם הימים.
  • הדולפינריום – אחד היעדים המועדפים ביותר בורנה הוא הדולפינריום. ניתן ליהנות מהופעות מיוחדות של דולפינים. אמנם לא מדובר על פעלולים מרהיבים במיוחד, אבל בכל זאת שווה ביקור.
  • מוזיאון ימי – בורנה קיים מוזיאון אשר מציג מוצגים שונים מתחם הימאות. כלי שיט, כלי נשק של חיל הים הבולגרי ועוד. בולטת בין המוצגים ספינת הטורפדו אשר זכתה לתהילה רבה כאשר הצליחה להטביע צוללת טורקית לפני למעלה ממאה שנה.

לרכוש חבילת נופש משתלמת

אם אתם שוקלים חופשה בוורנה חשוב כי תבררו היטב מול חברות התיירות והנופש על דילים לורנה. תוכלו לקבל מושגים על המלונות המקומיים, על האטרקציות המשתלמות ועל החוויות שיש רק לורנה להציע לכם. מגוון חבילות נופש לוורנה מוצעות בפניכם, עליכם לאתר את החבילה אשר מציעה מענה לחלום שלכם בדבר החופשה – חבילה שכוללת את כל מה שחשוב לכם, מלון ברמה מתאימה, אזור מועדף לטיולים וכניסות לאתרים הרצויים לכם.

ליהנות מכל הטוב בוורנה

אכן, העיר וורנה הינה עיר מועדפת אשר מקבלת לתוכה מספר רב של תיירים מכל העולם כולו. בין היתר בוחרים גם תיירים ישראלים לבוא לבקר באזור, וליהנות משפע של אטרקציות, נופים קסומים ומגוון מלונות מזמינים. ניתן להשיג חבילות נופש לורנה במחירים משתלמים בשיטת הכול כלול. כל שעליכם לעשות זה לפנות אל חברות התיירות אשר מארגנות טיולים לורנה ולהתרשם מחבילות אטרקטיביות במחירים משתלמים במיוחד! חופשת קיץ בורנה טומנת בחובה המון הנאה וריגושים בלתי נשכחים!

צילום: pixabay

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

חליוה