חוויה קולינרית: מקומות מומלצים בלונדון

חוויה קולינרית: מקומות מומלצים בלונדון

מאז ומעולם לונדון היוותה יעד תיירות מועדף, אך מאז שהיא פרשה מהאיחוד האירופאי (ב2016) גם העלות הזולה הוסיפה נדבך אטרקטיבי, ועל כן לצד טיולי מוזיאונים וטיולי אדריכלות, אנשים למדו שהיא גם מהווה יעד מושלם עבור טיול קולינרי, ופה רק צפוי שאנשים ירימו גבה, כי עם כל הכבוד לעיר המדהימה, ידוע שבכל הנוגע לאוכל היא פחות חזקה. אם כן מדוע טיול קולינרי דווקא בלונדון? כי אם רק יודעים לאן להגיע, זוכים להכיר אתו לונדון מהצלחת ויוצאים עם טעם של עוד.

רגע לפני שמנגבים מהצלחת

ראשית נעצור ונפריד בין אנגליה ללונדון, זו שבשנים האחרונות טיפחה מארג קולינרי מעורר השתאות, כזה שאינו נצמד לעוד ארוחת בקור סטייל נקניקייה ושעועית. בנוסף, המטבח הלונדוני פונה לכל המעמדות, כך שניתן לסגור ארוחה בפחות מ10 פאונד וניתן להוציא כחצי משכורת חודשית – תלוי לאן פונים.

התאמה טעימה

חשוב להתאים בין אופי הטיול לבין הבחירה הקולינרית. כך למשל אם מדובר בזוג שמצוי בירח דבש והוא חי על הקצה, משמע באמצע הלילה הוא מבקש אוכל איטלקי משובח או פשוט ארוחת בוקר מדהימה, הרי שנמליץ לו להגיע אל Bar Italia שידוע כמוסד ותיק ומוערך שפתוח בכול שעות היממה ובין היתר מציג עיצוב איטלקי משובח. לעומת זאת אם מבקשים לחוות את לונדון עם ילדים בחורף, הרי שנמליץ על שלל מקומות יותר פשוטים ומתוקים, קרי בית הקפה youdoughnut שמציע את הדונאטס הכי צבעוני וטעים שנראה אי פעם. עוד מקום מומלץ עם ילדים הנו [Nordic bakery soho, בו תמצאו של כריכים שווים, מאפים טריים ופנקייקים נהדרים, ישר בלב הסואן של הסוהו.

חבילה שלמה – מיקום אווירה ודיוק טעמים

אם מבקשים להגיע למקום שמצליח לתפור אווירה מדהימה, אתם מוזמנים להגיע אל בית הקפה ההיפסטרי The Monocle cafe אשר מצוי באחד הרחובות היותר יפים שבמריליבון. מה מחכה מבחינת תפריט? שלל מנות לכאורה פשוטות, קרי כריכים וסלטים, אך כאלו שהם סופר טעימים ומאוד מפתיעים. מה עוד? הסיבה שבגינה התכנסנו – מאפים שנבחרו בקפידה ממגוון מאפיות איכות, כך שללא ספק מדובר בבית קפה ששווה ביקור חוזר.

שוק בורו

אין לדבר על טיול קולינרי מבלי להזכיר את שווקי האוכל המקסימים, כאשר הפעם בחרנו לציין את "שוק בורו" המדהים שהיה קיים עוד לפני כ1003 שנה. מה במקום? לצד דוכנים של פירות וירקות מיוחדים ומרשימים, גם נמצא דוכני נקניקים, גבינות, יין ואיך לא – דוכנים של מאפים טריים ודוכנים שמציעים תבלינים שכלל לא תיארתם שקיימים. מבקשים המלצה? יש לנו כמה: אין לפספס את עגלות האוכל הקטנות שניגשות למכור אוכל מכל העולם, אם חלפתם על פני מאפיית bread ahead היכנסו והצטיידו במאפינס קרמל ואל תגיעו בימי שבת (בימי ראשון סגור) או לאחר השעה 11 – המקום עמוס מדי.

מה עם טיפ?

נפתח לכם התיאבון? זו בהחלט הייתה המטרה! בטרם הטיסה, אל תשכחו לבצע ביטוח נסיעות עבור כל הנוסעים. לבסוף נציין שנהוג להשאיר טיפ ואילו הטיפ שלנו אליכם הוא להזמין מראש מקום במסעדה שווה (כיום לפני) ולרגע אין לוותר על דוכני אוכל רחוב שמייצרים התקהלות – מדובר בהבטחה טעימה ביותר!

צילום: pixabay

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

חליוה