חדרה מתכוננת לסופה בסופ״ש

חדרה מתכוננת לסופה בסופ״ש

המוקד העירוני מרכז את העבודות לקראת המערכת החורפית האמורה לפקוד את אזורנו בסוף השבוע הקרוב. על פי התחזית, מצפים למזג אוויר קיצוני במיוחד שיתחיל ביום חמישי בלילה ויגיע לשיאו ביום שישי. המינהל לשירותי חירום במשרד החינוך יצא בהודעה מיוחדת ומבקשת מהציבור להיערך בהתאם.

תחזית מזג האוויר לסוף השבוע הקרוב מתריעה מפני סערת גשמים קיצונית. החזאים אומרים כי המערכת החורפית המגיעה אלינו מצפון, תתחיל ביום חמישי בלילה עם גשם ורוחות בצפון הארץ שילכו ויתחזקו בהדרגה ויתרחבו גם לאזורנו. שיא המערכת ביום שישי, אז צפוי גשם סוער מלווה בסופות רעמים, רוחות חזקות וגלים גדולים וקיים חשש לשיטפונות וזרימות מים חזקות בנחלי הצפון, במדבר יהודה ובחלק מנחלי הדרום.

ההתרעה הקיצונית הביאה את הרשויות המקומיות וגופים נוספים להיערכות מוקדמת ולרענון ההנחיות לציבור. המוקד העירוני בעיריית אשדוד, מרכז את סך הפעולות וההכנות לקראת בוא הסערה וכבר הוציא הנחיות ליחידות העירייה הרלוונטיות. "בתחזית למזג אוויר סוער במיוחד, אותו אנו מגדירים כ'מצב 3', אנו מתחילים את ההיערכות כמה ימים קודם ומוציאים דף הנחיות לכל יחידות התפעול" אומרים במוקד ומציינים כי גם בעת הסערה עצמה יעמדו צוותי כוננות במוקד העירוני, כדי לתת מענה לאירועים ומצבים העולים מן השטח.

במקביל להיערכות העירונית, פנתה העירייה לציבור התושבים בבקשה להיערך גם הם בבתיהם. זה הזמן לנקות מרזבים, לחזק פריטים העלולים לעוף עם הרוח, להצטייד בפריטי מזון ושתיה ולהטעין את מנורת החירום או פנסים ניידים.

נהגים שימו לב. מומלץ שלא לנהוג בגשם סוער. להימנע מכניסה לשלוליות, לנהוג בזהירות ולהדליק אורות. במיוחד שימו לב לדרך ותנו זכות קדימה להולכי הרגל.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

חליוה