וילונות למשרד – לעצב את יום העבודה

וילונות למשרד – לעצב את יום העבודה

היי, אתם שם שמאחורי המסך ועובדים כל כך קשה. עצרו לרגע, הביטו סביבכם על המשרד שאתם שוהים בו רוב שעות היום. אתם לא חושבים שמשהו חסר? לא תאמינו כמה צבע ואופי יוכלו להוסיף וילונות למשרד אם רק תחליטו לשלב אותם בעיצוב הקיים. חשבו על מה שאתם רואים ונסו להתאים לו בד, טקסטורה, דוגמאות שונות כדי להפיח חיים במשרד ולעצב מחדש את סביבת העבודה.

מדוע לרצות לשדרג את סביבת העבודה? קודם כל, עבור העובדים שמבלים שעות רבות במקום וממש כפי שמידי פעם היו מעוניינים לשנות, לשפץ ולשדרג את הסביבה הביתית, אותו הדבר נכון גם לגבי המשרד. כל אחד צריך קצת רענון ושינוי מידי פעם!

כמה דברים שכדאי לדעת על וילונות למשרד

כמה פעמים יצא לכם להתלונן על יותר מידי אור במשרד, שמפריע לכם להתרכז בישיבה או להסתכל ישירות על מסך המחשב שלכם? וילונות למשרד עונים בדיוק על הצרכים הללו:

·         משחקי תאורה – מקום העבודה הוא דינמי מאוד מבחינת צרכי תאורה. קחו לדוגמא פגישה חשובה עם לקוח במהלכה אתם מקרינים מצגת. אם ייכנס יותר מידי אור טבעי לחדר, יהיה קשה מאוד לראות מה במצגת. מקרה אחר הוא אותה שעה אחת ביום שבה השמש נמצאת בדיוק מאחוריכם, ומאירה על מסך המחשב שלכם. כמה נחמד היה יכול להיות לקום לרגע ולהחשיך מעט את החדר?

·         פרטיות  משרדים מסוימים מחולקים למעין open space המחולק גם הוא למשרדים בעלי קירות שקופים, אבל מידי פעם גם המנהלים זקוקים למעט פרטיות בשל פגישה חשובה שמתקיימת או פשוט מסיבות אחרות.

ומהם סוגי הוילונות שתוכלו לשלב במשרד?

·         וילונות מבדי הצללה – אלו וילונות המאפשרים לקרני השמש לחדור לחלל, בצורה עדינה ובהתאם לצרכים שלנו. אלו פסים המשלבים בתוכם בדים שקופים ואטומים, כך שניתן לשחק עם האור בקלות.

·         בדים מאפילים – אלו מגיעים ברמות שקיפות שונות, כאשר ההאפלה עצמה נוצרת בעזרת ציפוי אטום שמוסיפים לבד, שמטרתו לחסום את קרני האור.

·         בדי רשת – וילונות למשרד העשויים מבדים אלו מסננים את קרני השמש ומאפשרים לאור הטבעי להיכנס פנימה. הם אינם אטומים, כך שגם כאשר עושים בהם שימוש החדר נשאר מואר.

לבחור את הוילונות לאחר בדיקה מעמיקה

בסופו של דבר, הוילונות יכולים לשנות את האווירה בחלל העבודה, לגרום לנו להרגיש בבית גם במקום העבודה. יש להם השפעה ישירה על המשרד; צבעים, כמות אור ואוויר, ועוד.

מסיבות אלו, חשוב מאוד לבדוק היטב את הצרכים והדרישות שלכם טרם הרכישה; חברה המייצרת וילונות למשרד תשמח לייעץ לכם, להבין לעומק את הצרכים של העסק שלכם מכל ההיבטים. בהתאם לכל אלו, יכווינו אתכם היועצים לוילונות המושלמים עבור העסק שלכם, במגוון סגנונות מרהיבים שיוסיפו אופי ויוקרה למשרד שלכם.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

חליוה