השתלת שיער בארץ לעומת השתלת שיער בטורקיה? איפה עדיף לעבור את הטיפול?

השתלת שיער בארץ לעומת השתלת שיער בטורקיה? איפה עדיף לעבור את הטיפול?

השתלת שיער משיגה תוצאות יעילות וטובות ביותר להשבת שיער אבוד כשהמטופל מאובחן עם אלופציה, התקרחות. בדרך כלל, אנשים מאבדים חמישים עד מאה שערות ומצב זה אינו מהווה סיבה לדאגה. הסיבה לכך היא שהשיער שנושר יצמח בחזרה. יחד עם זאת, אם אתם מבחינים בנשירת שיער עודף, המצב עשוי להעיד על התקרחות.

במקרה זה, ניתן לבחור אפשרויות טיפול כמו תרופות או מוצרים קוסמטיים, אבל הם לא יספקו את התוצאות הקבועות שאתם מחפשים. שיטות אלו עשויות לעצור את נשירת השיער באופן זמני, אבל לאחר מכן הבעיה מתחילה שוב. כך שבתרחיש זה הפתרון הטוב ביותר הוא השתלת שיער והשיקול הבא שינחה אתכם הוא לבחור השתלת שיער בארץ לעומת השתלת שיער בטורקיה.

אבל לפני קבלת החלטה על השתלת שיער בארץ לעומת השתלת שיער בטורקיה יש להבין את מאפייני ההליך

הליך השתלת שיער הוא הליך פולשני באופן מינימלי, ובמהלכו נלקחים שתלי שיער מאזור תורם ומושתלים לאזור המקריח. בהתאם לחומרת המצב, ההליך יימשך כארבע עד תשע שעות. ללא קשר לשאלה אם החלטתם לעבור השתלת שיער בארץ או בטורקיה, ההליך מתחיל בהכנת הטיפול הפרטני בהתאם לאבחנה.

הרופא יקבע כי המטופל נמצא במצב בריאותי טוב לעבור את ההליך, אבל צריך שיהיה מספיק שיער להשתלה לאזור התורם. לאחר ששתלי השיער יושתלו לאזור הבעייתי, הם ימשיכו לצמוח. בסיום הניתוח השיער יצמח לצמיתות וניתן יהיה לעצב את השיער כך שהוא ייראה טבעי. חוץ מזה, ניתן להמשיך את אותה שגרת טיפוח שיער כמו פעם.

השתלת שיער מותאמת אישית

הליך השתלת שיער מתבצע באופן ספציפי שמתאים למטופל, והרופא משתמש בכלים וציוד מיוחד. כשאתם מתלבטים אם לעבור השתלת שיער בארץ או בטורקיה, מומלץ לבחור מנתח מוסמך שיש לו מוניטין מצוין בהליכי השתלות שיער בשיטות שונות, עם סיפורי הצלחה אמינים שמעידים על כישוריו.

השיטה החדשנית ביותר לשיקום שיער היא השתלת שיער FUE, שמבטיחה תוצאות לטווח הארוך כשהניתוח מתבצע בהליך מדויק. וזה לא הכול. הניתוח אינו מותיר צלקות בגב הקרקפת, השיער יצמח כרגיל ואין כאבים לאחר הניתוח. למרות העובדה שההליך פופולרי מאוד, ישראל וטורקיה הן המדינות המובילות המדגישות את חשיבות איכות טיפולי השתלת שיער.

טורקיה: המקום הראשון לעבור השתלת שיער, למרות שישראל נותנת פייט רציני

טורקיה היא המקום העיקרי לביצוע מספר ההליכים להשתלת שיער. מדי יום, מתבצעים במדינה כמאתיים ניתוחי השתלת שיער, ומטופלים זרים מגיעים לטורקיה מרחבי העולם לקבל את הטיפול. חוץ מזה, מדי חודש מבקרים בסביבות חמשת אלפים מטופלים בטורקיה על מנת לשחזר שיער שנשר.

טורקיה זכתה לפופולריות בתחום השתלת שיער בזכות המחירים המתונים המוצעים למטופלים וההליכים האיכותיים.

המטופלים מגיעים בעיקר ממדינות כמו גרמניה, אוקראינה, מצרים וישראל, אבל כן, ישראל נותנת תחרות הולמת לטורקיה ומספקת למטופלים הישראלים טיפולים אמינים, כך שבקבלת החלטה אם לעבור השתלת שיער בארץ לעומת השתלת שיער בטורקיה, שיקול האיכות זהה בשתי המדינות, וההבדל היחיד הוא המחירים.

בשורה התחתונה, האם כדאי לעבור השתלת שיער בארץ או בטורקיה?

ההחלטה הסופית תהיה כמובן שלכם, אבל חשוב להבין שהשתלת שיער בטורקיה יכולה לחסוך הרבה כסף, שכן עלות הטיפולים נמוכה בהשוואה לארץ או למקומות אחרים בעולם, והרופאים בטורקיה מיומנים ומנוסים מאוד והצוותים הרפואיים המקצועיים מסייעים במתן טיפול איכותי.

נכון שגם בישראל, שיטות ביצוע הטכנולוגיה הן עדכניות, ויש את היתרון של היעדר מחסום שפה, שכן הרופאים דוברים עברית, אבל המחירים שונים באופן משמעותי ובארץ הטיפולים עשויים לעלות פי שלוש בהשוואה לטורקיה.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

חליוה