השימושים והיתרונות של אבני מדרך בזלת על פני אבנים אחרות

השימושים והיתרונות של אבני מדרך בזלת על פני אבנים אחרות

בשנים האחרונות עולה שכיחות השימוש באבני מדרך בזלת על פני סוגי אבנים אחרים. אבני הבזלת חזקות עד מאוד ומשמשות למגוון נרחב של פעולות בין אם זה בניית כבישים, בנייה מקומית, חיפוי קירות הבית, ריצוף הבית ואפילו לעיצוב הגינה.

למה אבני דרך הבזלת עדיפים על פני סוגי אבנים אחרות?

אבני מדרך בזלת הם אבנים חזקות עד מאוד ניתן לבצע איתם עיצוב וחיפוי קירות, ריצוף הבית, מצבות , אנדרטות ועוד. תכונות אלה הפכו את אבני מדרך בזלת לאבנים השכיחות ביותר והכדאיות ביותר לשימוש עקב הדומיננטיות והנוכחות שלהם. הגודל והחוזק שלהם ביחס לאבנים אחרות יוצרות מראה חמים ורציני ועל כן הם מתאימות לחיפוי הקירות וריצוף הבית. לכן שמחפשים חומר חזק ואיכותי שייתן תוצאות לאורך זמן רב ויהיה עמיד, השם של אבני מדרך בזלת ישר עולה.

אילו שימושים ניתן לבצע עם אבני הבזלת?

אבני הבזלת מאפשרים לנו לבצע שימושים רבים ומגוונים הכוללים:

חיפוי קירות- חיפוי הקירות באבני הבזלת נעשה לאחר ניקוי קפדני של משטח החיפוי על מנת למנוע היווצרות חללים. אבן הבזלת משמשת לחיפויים חיצוניים ופנימיים, ניתן אף לחפות איתה עמודים בבית או לשלב אותה עם אבנים בהירות יותר למראה יוקרתי, ייחודי ואלגנטי.

ריצוף- ריצוף באבני הבזלת הוא שילוב מרשים ומיוחד במיוחד שמדובר על קירות לבנים. הוא יוצר רושם רציני ויוקרתי מאוד וניתן לרצף באמצעותו חללים חיצוניים בבית הכוללים בין היתר שביל גישה, מרפסת או כל חלל אחרב בבית.

בניית קיר- באמצעות אבני הבזלת ניתן לעצב בריקים ואף לבנות קירות או חומה. בניית הקיר או החומה היא יוצרת יציבות ועוצמה שטרם נראתה.

בניית מדרגות- אבני הבזלת משמשים לבניית מדרגות חיצוניות לבית אשר נראות מרשימות ביותר.

מה יתרונות אבני הבזלת?

אבני הבזלת הם אבנים גדולות וחזקות ביחס לסוגי אבנים אחרות. ניתן ללטש או לחתוך אותם וליצור מראה מיוחד ויוקרתי. האבנים עמידות לאורך שנים רבות ואינם דורשות תחזוקה וקלות לשימוש. מעבר לכך מדובר על אבן עתיקה מאוד שמקנה מראה ייחודי ויוקרתי שלא תמצאו בשום מקום. ובנוסף לכך, היא מתאימה למגוון נרחב של שימושים בהתאם לצרכים האישיים שלכם החל מחיפוי קירות, ריצוף, בניית קיר ועוד.

צילום: בזלת ישראל

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

חליוה