הרפתקה של קיץ לחופש הגדול: כל הפעילויות ב'ייקי מעין הגושרים

הרפתקה של קיץ לחופש הגדול: כל הפעילויות ב'ייקי מעין הגושרים

ב'קייקי מעין הגושרים', הממוקם על גדות נחל החצבני, מזמינים להרפתקה של קיץ – לצד שייט קייקים מהנה, מציעים לקהל הרחב שלל פעילויות מגוונות המיועדות לצעירים היוצאים לחופש הגדול, לזוגות ולכל המשפחה.

זוהר קוזי'קרו מנכ"ל קייקי מעין הגושרים אומר: "הקהל הישראלי מחפש לשלב פעילויות במגוון של תחומים, ואנחנו משתדלים לספק מגוון רחב של אפשרויות לכל הגילאים.  עם ישראל מוזמן להגיע ולהנות מהשייט הנעים והצונן".

להלן הפעילויות המוצעות בקייקי מעין הגושרים, אותם אפשר לשלב:

שייט בקייקי מעין הגושרים:

ב'קייקי מעין הגושרים', הממוקם על גדות נחל החצבני, מזמינים לשייט קייקים מסעיר ומהנה על החצבני. האתר ממוקם בראש תוואי השייט ומעניק זרימת מים רבה במימיו הצלולים והנקיים של הנחל, במסלולים מוצלים.

המסלול המשפחתי– מתחיל בקיבוץ הגושרים, אורכו כ- 5 ק"מ, נמשך כשעה וחצי של שייט, במים רגועים מלווה בנוף פסטורלי (מגיל 5 בסירה).

המסלול האתגרי– מתחיל בחניון מעין ברוך, לאורך כ- 6 ק"מ הנמשך בין שעה וחצי לשעתיים, חוויה במים קופצים ובמפלים, דרך עצי ערבה, תות, דולבים ואקליפטוסים, לאחר כקילומטר ( מגיל 10 בסירה).

מחיר לאדם: 101 ₪.

משחק פיינטבול אתגרי:

המתקן היפה ביותר בארץ, במתחם מוצל, בתוך חורשת אקליפטוסים ופרדס המשתרע על שטח של 112X80 מטרים, הגדול ביותר בארץ.

במתחם הוקמו יעדים מבוצרים, מחסות, מקומות מסתור, בונקרים, מבנים ללוחמה בשטח בנוי, אוטובוסים, כלי רכב ועוד. כמו כן, ישנו שימוש באפקטים של קרב- עשן, קולות פיצוצים ועוד.

ניתן להזמין משחק לחימה בשעות היום או בלילה. משחק הלחימה בלילה מאתגר יותר, אך במתחם תאורה היקפית והמשתתפים מצוידים במחזירי אור.

מחיר לאדם: 115 ₪

'חניון מעין ברוך':

חניון יום ולילה, המאפשר פיקניקים, פינות צל ופלגי מים צוננים, בחניון מבני שירותים ומקלחות, שולחנות ישיבה, חנייה מסודרת, נקודות חשמל ללא תשלום, מזנון פתוח 24 שעות ביממה ועוד. מתחם הלינה, מציע לינת שטח במרחבים הירוקים על גדות נחל החצבני, בין מדשאות מטופחות, אוהלי קולמן מסודרים ומרווחים עם מזרונים המתאימים לעד שמונה אנשים, צימר איגלו ייחודי, הכולל שני חדרים נפרדים, בכל חדר חמש מיטות, מיזוג, כוננית, פינת קפה ומרפסת. שירותים, מקלחת ומקרר בחדר נפרד משותף לשני החדרים. בנוסף לשלל האטרקציות, החניון מותאם להבערת מנגלים.

מחיר לאדם: (מגיל 3 ומעלה) 85 ₪

'פוד-טראק' קייקי מעיין הגושרים:

טרנד 'משאיות האוכל' פרץ לעולם בשנים האחרונות ובימים אלו הופך פופולארי במיוחד גם בישראל. הפוד- טראק באתר קייקי מעין הגושרים, כולל 2 פלנצ'ות מרווחות להכנת הבשר, מקררים, מקפיאים, פינת טיגון עם 4 צ'יפסרים גדולים, 2 כיורים, סלטיה גדולה ועוד. הפוד- טראק הוצבה בכניסה למתחם הקמפינג, ויהיה פעיל לאורך כל שעות היום והערב. בין שלל המנות שיוכנו: המבורגר, קבב, צ'יפס, נקניקיות, נגיסי עוף וכדומה. את המקום מתפעלים עובדים שגויסו במיוחד לשם כך ועברו הכשרה להכנת המנות שיוגשו במקום.

מסלול טיול מיני ג'יפים וריינג'רים מסע באיזי:

חבילה הכוללת שייט במסלול המשפחתי, לצד טיול ג'יפים. אורכו של המסלול כשעה וחצי, יוצאים ממושב שאר ישוב, חוצים את הבניאס על גשר ביילי ומטפסים לרמת הגולן לאזור גבעת האם, עורכים תצפית על האזור והסבר קצר על ההיסטוריה והגיאוגרפיה של המקום. בהמשך הטיול עושים עצירה עם תה צמחים על הבניאס, וחוזרים  לנקודת ההתחלה.

מחיר לאדם: 150 ₪

חוויה רטובה – יבשה- שייט קיאקים וטיול טרקטרונים בדישון

המסלול כולל יציאה ממושב דישון דרך השדות, מטעי הנשירים והכרם, נסיעה בשטח, לכיוון הר זמר. שם מצפה לכם מסלול מאתגר שופע בעליות חדות, ירידות תלולות ונסיעה בג'בלאות. לאחר מכן הנסיעה תמשך מזרחה, בין כרמים של ענבים ליין, אל תוך יערות הרי נפתלי, עד למצפה נוף עוצר נשימה המשקיף על כל עמק החולה, רמת הגולן והחרמון. בתצפית, צוות ההדרכה ייתן הסבר על הנוף, הטבע והציפורים הנשקפים מהמצוק לצד נכין תה צמחים חם וקפה שחור עם עוגיות. לאחר ההפסקה, תמשך הנסיעה חזרה אל העמק. אורך המסלול בין שעה לשעה וחצי, לאורך כל המסלול נספק מים מינרלים באופן חופשי, הרכיבה היא זוגית או תלת מושבית. בסופי שבוע וחגי ישראל אתר הטרקטרונים סגור.

מחיר לאדם: 179 ₪

דואתלון- שייט קייקים וטיול אופניים חוצה פלגים

טיול האופניים כולל רכיבה על אופני הרים במשך כשעתיים, במסלול מעגלי המתחיל מקיבוץ דפנה, כאשר הרכיבה תערך על גדות הנחלים דן, חצבני ובניאס, עם עצירה להשתכשכות במים.

מחיר לאדם: 135 ₪

שייט מתוק במיוחד-  בצפון וסדנאות שוקולד                     

חבילה הכוללת שייט צונן בנחל החצבני, לצד סדנת שוקולד. הפעילות מתקיימת בין שדות ירוקים, באוויר הצלול ומלאה בניחוחות, צבעים וטעמים מיוחדים בהנחיית דימה השוקולטייר, בעל ידע וניסיון רב. במסגרת הסדנא תלמדו להכין מוצרים משוקולד בלגי אמתי עם ריח וטעם מיוחדים במינם. בסדנא תוכלו להכין: מפל שוקולד, טראפלס, ואפילו תציירו בשוקולד

הסדנא מותאמת לכל הגילאים וכוללת: חומרי גלם, סינרים, כובעים ואריזות. בתיאום מראש.

מחיר לאדם: 135 ₪

לפרטים והזמנות – קייקי מעין הגושרים- 077-2717500 באתר: www.kayak.co.il

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

חליוה