הצלחה לכיתת הוותיקים

הצלחה לכיתת הוותיקים

העירייה מפעילה בתיכון חדרה כיתה ללימוד והעשרה לאזרחים ותיקים. לאור ההצלחה תיפתח כיתה גם בשנת הלימודים תשע"ט

 

במסגרת ההיערכות לפרויקטי העשרה המתוכננים לשנת הלימודים הבאה, התקיים סיור מקצועי שכלל ביקור בכיתת הוותיקים הפועלת בהצלחה רבה בשיתוף עיריית חדרה והמשרד לשוויון חברתי.

בסיור השתתפו ראש העיר צביקה גנדלמן הממונה גם על תיק החינוך, סגן ראש העיר רומן גישר הממונה על תיק אזרחים ותיקים, מנהלת אגף הרווחה זיוה היימברג, מנהלת המחלקה לאזרחים ותיקים רויטל פוקס, מנהל מחלקת החינוך שמעון חלפון, ומנהלת תיכון חדרה יעל פז.

כיתת הוותיקים פועלת במסגרת ההסכם בין העירייה לבין המשרד לשוויון חברתי להפעלת כיתות ותיקים בבתי ספר, שיופעלו באמצעות אגף הרווחה של העירייה.

לצורך פתיחת הכיתה העמידה עיריית חדרה כיתת לימוד בתיכון חדרה, שהתגייס לנושא, ובה מתקיימים פעם בשבוע לימודי העשרה לכ-30 אזרחים ותיקים, בהתאם לתוכנית לימודים הכפופה לאישור המשרד ובפיקוחו. תוכנית הלימודים בכיתת הוותיקים כוללת נושאי לימוד מגוונים כמו תקשורת, אזרחות, היסטוריה ותנ"ך.

הלימודים מתקיימים בשעות הלימודים של התיכון, ותוכנית ההעשרה כוללת התנדבות של האזרחים הוותיקים בתיכון ושילובם בפעילות השוטפת של בית הספר.

מטרת התוכנית היא לקיים מסגרות לימוד והעשרה לאזרחים ותיקים, תוך חיזוק הקשר הבין-דורי בין תלמידי בתי ספר לבין האזרחים הוותיקים.

את הפרויקט בחדרה מרכזת מנהלת המחלקה לאזרחים ותיקים רויטל פוקס, הפועלת במסגרת אגף הרווחה העירוני בראשות זיוה היימברג.

ראש העיר צביקה גנדלמן בירך את כיתת הוותיקים, הביע תקווה שהלימודים מעשירים את ידיעותיהם, ועדכן בדבר כוונת העירייה להמשיך בפרויקט גם בשנת הלימודים תשע"ט.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

חליוה