הצלחה לבתי הספר של החופש הגדול

הצלחה לבתי הספר של החופש הגדול

כ-2,500 תלמידים נהנים מבתי הספר של החופש הגדול , תוכנית של משרד החינוך המופעלת בחדרה זו השנה החמישית בשיתוף העירייה ו"פנאי העיר"

מנכ"ל העירייה והנהלת אגף החינוך של העירייה סיירו בבתי ספר של החופש הגדול הפועלים בחדרה, כחלק מתוכנית של משרד החינוך בשיתוף אגף החינוך והעמותה העירונית "פנאי העיר".

בחדרה נהנים מהתוכנית כ– 2500 תלמידי כיתות א'-ג' בבתי הספר היסודיים ברחבי העיר.

המנכ"ל יעקב זיגדון, ביחד עם מנהלת אגף החינוך בעירייה סיגלית איציקוביץ ומנהלת המחלקה לחינוך יסודי שלי הרוש, ביקרו בין היתר בבית ספר "תל"י צפרירים" בו משתתפים בתוכנית 269 תלמידי א'-ג'.

האורחים התרשמו מאוד מהאופן בו פועלת התוכנית בבית הספר ושיבחו את המנהלת והצוות החינוכי על פועלם והשקעתם.

התוכנית פועלת בחדרה בהצלחה רבה זו השנה החמישית, ומביאה לידי ביטוי את התפיסה שלפיה האחריות על החינוך היא לא רק במהלך שנת הלימודים אלא לאורך כל השנה, גם בחופשת הקיץ, ברצף מעגלי חינוכיקהילתי.

בפתיחת המסגרת החינוכית גם בחופש הגדול רואה העירייה נדבך נוסף בתרגום המטרות החינוכיות לעשייה בפועל, ולהגשמת חזון חינוכי המציב את החינוך במקום בעל חשיבות מרכזית על סדר היום העירוני. התוכנית נשענת על השקפת עולם חינוכית, המאמינה ביכולות ובחוזקות ומתבססת על שותפות בין מערכת החינוך לקהילה.

בית ספר של החופש הגדול מאפשר מרחב התנסות, יוצר מודל חדש של פעילות בחופשת הקיץ, ופותח פתח לדיאלוג שונה לקידום למידה משמעותית.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

חליוה